SilentViper Skrivet 15 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 Har lyckats nu klarat ut spelet och valde inte göra dealen med Dimitri utan valde att döda han sen vid bröllopet så dör ju Kate och om man väljer det andra så dör ju Roman. Men efter Kate har dött hur länge tar det innan hon ringer och bjuder ut en på date? Hörde att hon skulle ringa efter ett tag när man har dödat Jimmy nån som vet hur länge det kan ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 Har lyckats nu klarat ut spelet och valde inte göra dealen med Dimitri utan valde att döda han sen vid bröllopet så dör ju Kate och om man väljer det andra så dör ju Roman. Men efter Kate har dött hur länge tar det innan hon ringer och bjuder ut en på date? Hörde att hon skulle ringa efter ett tag när man har dödat Jimmy nån som vet hur länge det kan ta? Om hon är död så tror jag dessvärre att hon inte kommer att ringa på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 WTF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 Om hon är död så tror jag dessvärre att hon inte kommer att ringa på ett tag. Såfall måste jag ha hört fel kanske var om man valde andra alternativet? Men aja skitsamma iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 Även om du väljer det andra valet ringer hon inte upp igen... eller jo, för att säga att det är finito. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Jag har för mig att det har buggat sig för vissa så att Kate ringer och frågar efter en dejt, även fast hon är död. Dock kan man inte gå ut med henne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Även om du väljer det andra valet ringer hon inte upp igen... eller jo, för att säga att det är finito. Hm min bror lyckades klara ut spelet och gjorde samma val för mig men hon ringde han då 2-3 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Hm min bror lyckades klara ut spelet och gjorde samma val för mig men hon ringde han då 2-3 gånger. Jo, det stämmer. Det är buggat så att hon ringer trots att hon är död, någon date blir det dessvärre inte av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtarez Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 (redigerad) ... Redigerad 14 mars, 2019 av gtarez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 18 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2010 detta låter ju skumt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts