Weener Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 KJag har fastnat. Kommer inte ihåg vad uppdragwet heter men man skall göra följande på ett hotell Sno document Döda en kille Hämta en tjej i ett rum Vet ni vart dokumeneten finns sen vet jag allt annat nästan. Men finns det något diskret sätt att döda den där vitklädde mannen på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 nä bara skjut när han är i restaurangen han kommer kuta som en tönt följ efter han in i ett rum döda han och döda hans livakter plantera sen bomben och hoppa ut genom fönstret i korridoren mitt emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Att döda den vitklädde mannen, är att gömma alla dina vapnen och sen gå som vanligt fram till den vitklädde mannen och stå bakom honom och dra upp en pistol och skjut som fan på han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Jag klara det nu men nu har jag problem med poliserna på taket. Jag kommer bara dit där det kommer 5 poliser 4 nere och en lite högre upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 när du kutar ner för trapen ducka ungefär i mitten och vänta en liten stund efter ett tag så kommer det tva poliser framför dig skjut dom sen tittar du upp lite åt vänster då hoppar en polis in bakom skorsternarna och då duckar du igen då går du försiktigt fram då hoppar han fram skjut han sen svänger du vänster direkt men passa när du svänkt vänster och gått fram typ 2 meter så står en polis till vänster skjut han sen kutar du bort till skorsternarna lite längre bort skjut han som står uppe på taket och gå upp till höger och bort till byggställningarna spring upp(jag tror det var upp annars ner) då ser du en stege spring bort till den sen har du klarat banan!!! en sak till när du ska skjuta tak snuten akta då för på taket till vänster står två snutar till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 hoppas det går bra...jag hade en kompis som sa att det va skitsvårt men den va ganska lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 jag tyckte de va rätt knepigt. men kyrkan och smitningen va kul!!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 jaag tycker kyrkan är helt jä*la omöjlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 jaag tycker kyrkan är helt jä*la omöjlig nja försök komma på en bra taktik...springa å döda eller döda en i taget och sen gömma sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts