Ocke Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 när man spelar två kan man spela med varandra och komma långt. eller måste man vara mot varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Man kan inte spela med varandra i uppdrag, men när man kör mp kan man lägga in botar så kan man vara på lag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Man kan inte spela med varandra i uppdrag, men när man kör mp kan man lägga in botar så kan man vara på lag... så är det...man kan också lägga in minifordon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 25 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 tycker ni det är kul (funderar på att köpa det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 tycker ni det är kul (funderar på att köpa det) det är bland de bästa spelen till ps2 enligt mig...så jag tycker du ska köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Jepp, det är riktigt skoj ... men tyvärr så ät det lite för lätt, jag klarade det på fem dar. Men det är skoj uppdrag och det är roligt att köra multiplayer Det är garanterat värt att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Jepp, det är riktigt skoj ... men tyvärr så ät det lite för lätt, jag klarade det på fem dar. Men det är skoj uppdrag och det är roligt att köra multiplayer Det är garanterat värt att köpa håller med till 100%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 KÖP DET INTE)= Det e as tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 KÖP DET INTE)= Det e as tråkigt! nej fel...definitivt värt att köpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Håller fulständigt med fralla 24 dels så är det usel grafik och dels så j*vla dåligt, helt enkelt borde kunna göras bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts