VickeX Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 (redigerad) Läs introduktionen i bilden ovan. Finner detta spännande. Det finns absolut en chans att det bara är bullshit... Men med tanke på att det också finns en chans att det kommer att leda till någonting om nästa GTA (GTA V?) så är det enligt mig helt klart värt att bevaka. The V-Mystery http://rockstarbase.com/v/ Ett arkiv av RockstarBase med alla bilder, vad dem föreställer, en sida med .gif-bilder som jämnför orginalbilden med bilden i V\'et m.m. Where is the blue? www.gtaforums.com/index.php?showtopic=455385 Tråden på GTAForums om ämnet. Möjligtvis GTAForums snabbast växande tråd någonsin (180 Sidor, ca 3500+ posts på en vecka)! Red Light Restaurant, Chicago, IL, USA O'hare International Airport, Chicago IL, USA Waikiki Beach, Honolulu, HI, USA Visst, många tycker att vi gräver ner oss för djupt i någonting som kanske inte är något, och det kan jag förstå att folk tycker... Men jag bryr mig inte. Leken är kul som den är, och mysteriet i varför detta händer är så spännande så att det gör ingenting om det visar sig vara bullshit allt ändå. Lite som \"Lost\". Redigerad 5 augusti, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2010 Sånt där är alltid intressant, men det är ju egentligen bara att vänta och se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2010 Sånt där är alltid intressant, men det är ju egentligen bara att vänta och se.. Jo. Du anar inte hur många gånger jag skrivit det i tråden på GTAF... Men är ändå där och försöker klura ut skiten. Det har blivit ännu konstigare nu. Läs ikapp på http://rockstarbase.com/v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts