Skotten_31 Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 (redigerad) Visste inte riktigt var jag skulle posta detta. Gå in på Youtube och pausa valfri video på 00:00 medan videon laddar och tryck vänster pil knapp. Gör du detta rätt så kan du köra snake Du kan också kolla på videon medan du kör ^^ . Redigerad 5 augusti, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 Visste inte riktigt var jag skulle posta detta. Gå in på Youtube och pausa valfri video på 00:00 medan videon laddar och tryck vänster pil knapp. Gör du detta rätt så kan du köra snake Du kan också kolla på videon medan du kör ^^ . Du kan pausa när du vill. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 Filmen är irrelevant, men eftersom det är nya spelaren så what the hell. http://www.youtube.com/watch?v=ZTwWZ8rJLiU...feature=related Gå in på den (som jag har förstått så måste det vara nya spelaren) klicka på filmen så den pausas (spelar ingen roll om filmen spelar eller inte, sålänge du har klickat så du får fokus på playern) Gör såhär, klicka på höger eller vänster tangent så du vet att du spolar i filmen med dom knapparna, nu när det är ur världen. Håll in vänster knapp så borde en liten rolig sak hända för er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 Redan postat i häftig-tråden, och var det verkligen värt en egen tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 (redigerad) var det verkligen värt en egen tråd? Ta det här är du snäll. Redigerad 5 augusti, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts