kobbe Skrivet 6 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2010 Nu kan jag äntligen skriva. Nu är det så att det inte händer ett piss när jag sätter in en skiva. (Prövade en XP skiva som INTE var nerladdad) Har testat att greja lite i BIOS men det gjorde ingen nytta. Innan du leker Mr. Smartguy så kan du väl säga hur jag ska göra? När du startar datorn med skivan i kommer det upp (innan bios) att du ska trycka en tangent för att köra skivan... Sök på Youtube, där finns det en hel del guider... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2010 Nu kan jag äntligen skriva. Nu är det så att det inte händer ett piss när jag sätter in en skiva. (Prövade en XP skiva som INTE var nerladdad) Har testat att greja lite i BIOS men det gjorde ingen nytta. Innan du leker Mr. Smartguy så kan du väl säga hur jag ska göra? BIOS, ändra bootnings inställningen så det bootar från CD'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 6 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2010 BIOS, ändra bootnings inställningen så det bootar från CD'n Prövade, stod att det var något som saknades på skivan, kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 Prövade, stod att det var något som saknades på skivan, kul. Prova göra rent skivan och försök igen. Har varit med om samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 Prova göra rent skivan och försök igen. Har varit med om samma sak. Samma problem här också, har bara varit för XP installation också! Alla andra OS har fungerat felfritt att installera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts