Gtaspelaren Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 jag kan ej vara på vissa ställen i gta ? när jag kommer dit så får ja 4 stjärnor gör jag något fel eller ? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 jag kan ej vara på vissa ställen i gta ? när jag kommer dit så får ja 4 stjärnor gör jag något fel eller ? tacksam för svar Det är städer du måste låsa upp. Fortsätt göra uppdrag och klara storyn så kommer du kunna vara där i lugn och ro. Om det nu inte är militärbasen du försöker ta dig in på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtaspelaren Skrivet 1 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 Det är städer du måste låsa upp. Fortsätt göra uppdrag och klara storyn så kommer du kunna vara där i lugn och ro. Om det nu inte är militärbasen du försöker ta dig in på. Nej då men tack för svaret :9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts