Maimstream Skrivet 12 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2010 Kan deadline flyttas fram till söndag kväll, please? Jag har haft fullt upp och kommer inte att bli klar i tid. Eller ptja, klar kanske jag kan blir men då blir det ett hastverk. Det gör inte mig ett dyft, jag kommer ändå vara ute hos min familj och skrapat fönster hela dagen/kvällen i morgon Så, ja, deltagare: söndag 15 aug kl. 00.00 blir den nya deadlinen! Jobba på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 Jag hoppas att ni inte har glömt bort det här! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 Jag är strax klar med min bild. Har de andra deltagarna skickat in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 Jag är strax klar med min bild. Har de andra deltagarna skickat in?Jag har fått en bild via PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 Lägga ut bilden så har vi en vinnare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 Lägga ut bilden så har vi en vinnare Frusciante är den enda som har skickat in sitt bidrag. Frusciante vinner. http://pici.se/pictures/FoNfytYeR.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 Jag slet i timmar. Det blev svårare då jag aldrig spelat VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts