SilentViper Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 Jag har nyss klarat ut Condemned första till PC och är sugen på fler liknande spel som Condemned med samma känsla typ som att man sitter spänd genom en del områden. Vilket jag menar att vad som helst kan hända vid nästa hörn eller att nån smyger bakom en för att attackera när man minst anar det. Men säg helst inte FEAR då jag har testa dem spelen och har inte blivit nå dugg rädd testat även epackerna samma sak där. Har även testat Penumbra men ja det duger lite iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Silent Hill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Silent Hill Är det någon här som har koll på den serien? Har alltid undrat om det är värt att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 http://img571.imageshack.us/img571/2892/1271884935917.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Jag har nyss klarat ut Condemned första till PC och är sugen på fler liknande spel som Condemned med samma känsla typ som att man sitter spänd genom en del områden. Vilket jag menar att vad som helst kan hända vid nästa hörn eller att nån smyger bakom en för att attackera när man minst anar det. Men säg helst inte FEAR då jag har testa dem spelen och har inte blivit nå dugg rädd testat även epackerna samma sak där. Har även testat Penumbra men ja det duger lite iallafall. Om du inte spelat Dead space än så tycker jag att du ska kolla in det. Snart kommer tvåan ut också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Är det någon här som har koll på den serien? Har alltid undrat om det är värt att spela. Jag har stenkoll. <3 Alla spelen är värda att spela utom the room. 3:e spelet (lasersvärd <3) och det sista, home coming är de bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Varför inte Condemned 2 om du nu gillade det första spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Varför inte Condemned 2 om du nu gillade det första spelet? 2:an finns väl inte till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Varför inte Condemned 2 om du nu gillade det första spelet? Finns bara till 360/PS3. Vet inte om han har konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Haha, var säker på att det fanns till PC, men okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Jag har stenkoll. <3 Alla spelen är värda att spela utom the room. 3:e spelet (lasersvärd <3) och det sista, home coming är de bästa. Hur värt är Home Coming att lira egentligen? Sett lite smårunklir från det och dom verkar ha fångat andan från SH2 i det, men jag tycker fortfarande att det ser ut som att nånting saknas i det. Kan inte lägga fingret på vad bara! Och The Room är fjärde spelet (och jag kan också säga att det är helt jävla ovärt att spela The Room.) Home Coming är det sista och du säger att det är ovärt? Like wuuuut? I vilket fall, lira igenom 1'an, helt jävla värt och nöt sönder 2'an. Lätt det bästa i serien enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Hur värt är Home Coming att lira egentligen? Sett lite smårunklir från det och dom verkar ha fångat andan från SH2 i det, men jag tycker fortfarande att det ser ut som att nånting saknas i det. Kan inte lägga fingret på vad bara! Och The Room är fjärde spelet (och jag kan också säga att det är helt jävla ovärt att spela The Room.) Home Coming är det sista och du säger att det är ovärt? Like wuuuut? I vilket fall, lira igenom 1'an, helt jävla värt och nöt sönder 2'an. Lätt det bästa i serien enligt mig Va? Alla spelen är värda att spela utom the room. 3:e spelet (lasersvärd <3) och det sista, home coming är de bästa. Det är en punkt efter "room" Jag menar alltså 3:e spelet och home coming är de bästa. Jag säger alltså inte att det är ovärt. Hur fick du det till det? Kortfattat: Jag hyllar alla spel i serien, utom the room, som suger våta sockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Det är en punkt efter "room" Jag menar alltså 3:e spelet och home coming är de bästa. Jag säger alltså inte att det är ovärt. Hur fick du det till det? Kortfattat: Jag hyllar alla spel i serien, utom the room, som suger våta sockar. Jag missade din punkt, men still, hur värt är Home Coming att lira igenom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Jag missade din punkt, men still, hur värt är Home Coming att lira igenom? HAN SÄGER JU ATT DET ÄR DET BÄSTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 Jag har stenkoll. <3 Alla spelen är värda att spela utom the room. 3:e spelet (lasersvärd <3) och det sista, home coming är de bästa. Och anser att homecoming är bättre än tvåan. Fy skäms. Homecoming är som episod 1 är till Star Wars. Annorlunda, de flesta gillar det inte av goda anledningar och det finns väldigt få redeeming factors. Tvåan, är ett jävla mästerverk i både text, story och gameplay. Men nu får ju du däremot tycka hur du vill. Jag tycker bara att det är GRYMT ologiskt att gilla homecoming mer än tvåan. Just sayin'. Tvåan har dog ending. Dog ending > alla argument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 The Room är det enda Silent Hill jag kört, och det är helt ok. Körde dock på PS2 kan nämnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 The Room är det enda Silent Hill jag kört, och det är helt ok. Körde dock på PS2 kan nämnas. Att du befinner dig på samma j*vla plats under hela j*vla spelet bekommer dig inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2010 Varför inte Condemned 2 om du nu gillade det första spelet? Som Simon sa och andra så finns inte det till PC utan Xbox 360 och jag har inga planer på att köpa det heller då jag håller mig till PC spel. Silent Hill spelen har jag kört var inte så läskigt. Dead Space har jag redan kört gillade ettan ska givetvis testa 2:an när det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts