BroDD Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Har installerat AVG antivirus, och så kommer den där röda "skölden" upp och i säkerhetscenter så står det vid virusskydd att programmet är inaktuellt. Varför? Hur fixar jag det? Windows Defender stängdes även av när jag installerade AVG, men jag kan tydligen aktivera det igen? Ska man göra det eller kommer det typ "kollidera" med AVG eller nåt? Vet inte riktigt varför jag tog med bilden men kanske hjälper nån med.. nånting.. O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Klicka på "Uppdatera nu"? Att det är inaktuellt betyder väl bara att det det behöver uppdateras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Har tryckt där ett par gånger, en ruta kommer upp som frågar om jag litar på det och jag trycker JA. Men det fortsätter att vara likadant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Har tryckt där ett par gånger, en ruta kommer upp som frågar om jag litar på det och jag trycker JA. Men det fortsätter att vara likadant.. Prova att starta AVG och välj att uppdatera virus database. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Tycker jag har kollat överallt men hittar inget sånt. Hittar vanlig "update" bara och har kört det, och det står "no new update files are available." Det du snackar om, vart borde jag hitta det? Har som sagt kollat överallt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Tycker jag har kollat överallt men hittar inget sånt. Hittar vanlig "update" bara och har kört det, och det står "no new update files are available." Det du snackar om, vart borde jag hitta det? Har som sagt kollat överallt tycker jag Hmm, brukar komma upp automatiskt att virusdatabasen behöver uppdateras. Men när du har AVG uppe, står det då högst upp "You are protected"? Om det gör det, så borde det ju vara lugnt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Japp, står att allt är igång. Irriterande bara med den röda skölden som säger att virusskydd är inaktuellt D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Såg nu att det stod "KAN vara inaktuellt". Det är nog bara Windows som vimsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Det brukar komma upp precis när man installerat ett nytt virusprogram. Bara låta va så försvinner det efter ett tag förhoppningsvis Så länge själva AVG anser sig vara up to date äre lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts