VaXXoR Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Hej, har haft stora problem nu med Gta IV på datorn och det är väldigt tråkigt. Nu efter patchen med episoderna har mitt IV inte fungerat alls, innan den patchen funkade spelet perfekt och körde med högsta inställningarna. Men nu framedroppar spelet och ja, det finns inget kul med att spela IV längre pga detta. Kollade nyss Can i run it och såg att min CPU inte är tillräckligt bra för spelet. Men förstår inte varför när det står att det kräver 2.14 GHz och jag har 3.16GHz? http://pici.se/pictures/BfQUaznxS.jpg Är det något fel på min CPU? Måste jag installera några drivrutiner eller något liknande? Sorry om jag låter dum, är verkligen inte bra på sånt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Det rekommenderas 2,4GHz quadcore (fyra kärnor) och du har 3,16GHz dualcore (två kärnor), därav 'problemet' i Can you run it. Det är ingenting fel på din processor, det är de senaste patcharna som har sabbat spelet. Framedroppar på min 3,6GHz quadcore också. För övrigt lite lustigt att den påstår att du har 3,7GB videominne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 (redigerad) Det rekommenderas 2,4GHz quadcore (fyra kärnor) och du har 3,16GHz dualcore (två kärnor), därav 'problemet' i Can you run it. Det är ingenting fel på din processor, det är de senaste patcharna som har sabbat spelet. Framedroppar på min 3,6GHz quadcore också. För övrigt lite lustigt att den påstår att du har 3,7GB videominne. Oj det såg jag inte, undrar varför det är så. Redigerad 25 juli, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 8 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2010 Det rekommenderas 2,4GHz quadcore (fyra kärnor) och du har 3,16GHz dualcore (två kärnor), därav 'problemet' i Can you run it. Det är ingenting fel på din processor, det är de senaste patcharna som har sabbat spelet. Framedroppar på min 3,6GHz quadcore också. För övrigt lite lustigt att den påstår att du har 3,7GB videominne. Shäred videå mämårry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts