Jump to content

Kommande filmer

Siana
 Share

Recommended Posts

The Iron Lady; en biografi om en av Storbritanniens främsta personer och samtidigt en av mina egna politiska förebilder, Margaret Thatcher; har premiär i början av januari.

Det är inte ofta som jag går på bio längre men det här är en film som jag nästan säkert kommer gå och se. Lite konstigt är det dock att de gav rollen till en amerikanska, det borde ju finnas någon brittisk skådespelerska som skulle klara av att spela henne men de har väl inte tillräckligt stor namerecognition... Nåväl, jag vädrar en ny Oscarsnominering för Streep.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Iron Lady; en biografi om en av Storbritanniens främsta personer och samtidigt en av mina egna politiska förebilder, Margaret Thatcher; har premiär i början av januari.

Det är inte ofta som jag går på bio längre men det här är en film som jag nästan säkert kommer gå och se. Lite konstigt är det dock att de gav rollen till en amerikanska, det borde ju finnas någon brittisk skådespelerska som skulle klara av att spela henne men de har väl inte tillräckligt stor namerecognition... Nåväl, jag vädrar en ny Oscarsnominering för Streep.

Den verkar grym! Måste ses!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De har ingenting att göra med varandra förutom att man får dog tags om man ser trailern. Så varken en kopia eller en BF3-film.

Okej med tanke på den där saken han släppte upp en där UAV eller vad det heter med tanke på bilden eller vad man ska säga den hade liknande BF3 interface i saken han släppte upp eller det där flygplanet. Samt det dem visar ger lite BF3 vibbar.

Btw en sak till om filmen är den nå verklighetsbaserad om US Naivy seals?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Den vackra historien om en kvinna som skickade 300 britter i döden i ett försök att vara lika dum och brutal som sina manliga kollegor.

Mmm, visst tusan är det tragiskt att människor dör i krig... Att inte försvara land och folk när sydamerikanska militärjuntor invaderar skulle dock vara ännu mer tragiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad anser ni om filmen Act of Valor? Act of valor. Den verkar fet tror jag ska gå på bio premiären :D! Är det nå BF3 film eller nån kopia?

Hoppas på en skön film med mycket fokus på själva uppdragen de gör. En actionrulle med ett gäng sneaky-scener helt enkelt. Ifall de försöker göra en "bra" film är jag rädd att det kommer bli totalflopp. Ska helt klart ses!

Haha, att Dolph alltid ska lägga på sig det där retarderade ansiktsuttrycket. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor