Renard Skrivet 19 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 Får en bra känsla av trailern. Känns inte som en skitfilm direkt. Gillar konceptet med robotar som slår skiten ur varandra på ett sätt människor inte kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 (redigerad) The Iron Lady; en biografi om en av Storbritanniens främsta personer och samtidigt en av mina egna politiska förebilder, Margaret Thatcher; har premiär i början av januari. Det är inte ofta som jag går på bio längre men det här är en film som jag nästan säkert kommer gå och se. Lite konstigt är det dock att de gav rollen till en amerikanska, det borde ju finnas någon brittisk skådespelerska som skulle klara av att spela henne men de har väl inte tillräckligt stor namerecognition... Nåväl, jag vädrar en ny Oscarsnominering för Streep. Redigerad 20 november, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Äntligen en screen från Ridley Scotts kommande projekt Prometheus. Kommer bli så jäääääävla bra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Äntligen en screen från Ridley Scotts kommande projekt Prometheus. Kommer bli så jäääääävla bra. Wow, snacka om att ansiktena ser inklistrade ut. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2011 The Iron Lady; en biografi om en av Storbritanniens främsta personer och samtidigt en av mina egna politiska förebilder, Margaret Thatcher; har premiär i början av januari. Det är inte ofta som jag går på bio längre men det här är en film som jag nästan säkert kommer gå och se. Lite konstigt är det dock att de gav rollen till en amerikanska, det borde ju finnas någon brittisk skådespelerska som skulle klara av att spela henne men de har väl inte tillräckligt stor namerecognition... Nåväl, jag vädrar en ny Oscarsnominering för Streep. Den verkar grym! Måste ses! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2011 Vad anser ni om filmen Act of Valor? Act of valor. Den verkar fet tror jag ska gå på bio premiären ! Är det nå BF3 film eller nån kopia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2011 Vad anser ni om filmen Act of Valor? Act of valor. Den verkar fet tror jag ska gå på bio premiären ! Är det nå BF3 film eller nån kopia? De har ingenting att göra med varandra förutom att man får dog tags om man ser trailern. Så varken en kopia eller en BF3-film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2011 De har ingenting att göra med varandra förutom att man får dog tags om man ser trailern. Så varken en kopia eller en BF3-film. Okej med tanke på den där saken han släppte upp en där UAV eller vad det heter med tanke på bilden eller vad man ska säga den hade liknande BF3 interface i saken han släppte upp eller det där flygplanet. Samt det dem visar ger lite BF3 vibbar. Btw en sak till om filmen är den nå verklighetsbaserad om US Naivy seals? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2011 Haha den har slätts nu! Skall se den imorgon!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2011 Äntligen en screen från Ridley Scotts kommande projekt Prometheus. Kommer bli så jäääääävla bra. Fy satan vad jag längtar. Undra om man ska se den i 3D eller ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2011 The Iron Lady; en biografi om en av Storbritanniens främsta personer och samtidigt en av mina egna politiska förebilder, Margaret Thatcher; har premiär i början av januari. Ny trailer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2011 Ny trailer!! Den vackra historien om en kvinna som skickade 300 britter i döden i ett försök att vara lika dum och brutal som sina manliga kollegor. Ser dock riktigt bra ut, ska nog se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2011 Varför skall de göra en remake på American Psycho? Var inte den redan Hollywood-producerad? Känns ju fantastiskt löjligt att göra när det redan är en modern klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2011 Den vackra historien om en kvinna som skickade 300 britter i döden i ett försök att vara lika dum och brutal som sina manliga kollegor. Mmm, visst tusan är det tragiskt att människor dör i krig... Att inte försvara land och folk när sydamerikanska militärjuntor invaderar skulle dock vara ännu mer tragiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 15 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2011 http://uk.movies.yahoo.com/blogs/editors-20111013/expendables-2-trailer-exclusive-090711937.html Man får till och med se gamlingarna in action i denna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2011 Vad anser ni om filmen Act of Valor? Act of valor. Den verkar fet tror jag ska gå på bio premiären ! Är det nå BF3 film eller nån kopia? Hoppas på en skön film med mycket fokus på själva uppdragen de gör. En actionrulle med ett gäng sneaky-scener helt enkelt. Ifall de försöker göra en "bra" film är jag rädd att det kommer bli totalflopp. Ska helt klart ses! http://uk.movies.yahoo.com/blogs/editors-20111013/expendables-2-trailer-exclusive-090711937.html Man får till och med se gamlingarna in action i denna! Haha, att Dolph alltid ska lägga på sig det där retarderade ansiktsuttrycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 (w00t) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 (redigerad) Fy satan vad jag längtar. Undra om man ska se den i 3D eller ej? En teaser inför den första trailern, som f.ö. dimper ned om 3 dagar! http://www.youtube.com/watch?v=rjBzqmyk44 Redigerad 19 december, 2011 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts