Sniper Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 Senaste trailern till Transformers: Dark of the Moon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2011 Senaste trailern till Transformers: Dark of the Moon Första uppföljaren sög stort, behövs verkligen en till? Tycker att en live-action-film baserad på "Transformers" kunde ha utförts på ett bättre sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2011 (redigerad) Dags för lite tunga trailers tycker jag. Captain America ftw. J.J Abrahams och Steven Spielberg borde bli bra, fast jag tycker trailern ser lite lam ut faktiskt. http://www.youtube.com/watch?v=nn9DoxS_nck Den här verkar bli rolig! Mäktig, men förmodligen ganska dålig. Redigerad 9 maj, 2011 av Siana 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2011 nn9DoxS_nck Den här verkar bli rolig! Blir nog rolig, men fan vad knepigt att se en rolig Jesse Eisenberg. Lite skillnad mot hans roll i The Social Network. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2011 Blir nog rolig, men fan vad knepigt att se en rolig Jesse Eisenberg. Lite skillnad mot hans roll i The Social Network. Var han inte rolig i Zombieland då? Damn, i och med att jag ställde frågan så insåg jag att jag inte kommer ihåg något specifikt från den filmen, får se den igen. Förresten, någon mer än jag som alltid blandar ihop Jesse Eisenberg och Michael Cera. Jag har blandat ihop grabbarna ända fram till för några dagar sedan då jag såg Social Network och bestämde mig för att lära mig vem som spelar i vilken film. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2011 Var han inte rolig i Zombieland då? Damn, i och med att jag ställde frågan så insåg jag att jag inte kommer ihåg något specifikt från den filmen, får se den igen. Förresten, någon mer än jag som alltid blandar ihop Jesse Eisenberg och Michael Cera. Jag har blandat ihop grabbarna ända fram till för några dagar sedan då jag såg Social Network och bestämde mig för att lära mig vem som spelar i vilken film. Jag håller med! Ibland är det irriterande. Alltså, att de är så lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2011 Jag har aldrig blandat ihop dem, men visst är de väldigt lika i sättet. Högst rankad kommentar på filmen: "Jesse Eisenberg and Michael Cera should do a movie together and see who can out nerd the other.Luke5119 6 dagar sedan 25 " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2011 yeeeeeeeeeaaaa http://www.youtube.com/watch?v=EDUpOXfwQUo&feature= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2011 Dags för lite tunga trailers tycker jag. J.J Abrahams och Steven Spielberg borde bli bra, fast jag tycker trailern ser lite lam ut faktiskt. Super 8 gör reklam i extra materialen som följer med Portal 2. Dem har gjort en del av trailern till ett minimini-game som man får spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Första teasern till CGI Tintin får mig faktiskt att ända på den negativa inställningen jag hade till filmen innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 (redigerad) Första teasern till CGI Tintin får mig faktiskt att ända på den negativa inställningen jag hade till filmen innan. Ser ut att bli episk. Att jag sedan älskar Tintin gör inte saken sämre direkt. Jag tänkte gnälla lite på att jag tycker att Tintin ser lite väl ung ut, men efter lite googlande verkar det som att han inte är mer än 16-18 år gammal. Jag har alltid tänkt mig honom som 25 eller så. Här finns teaserin i 1080p istället: http://www.youtube.com/watch?v=Rg8uQ-L62V0 Redigerad 17 maj, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Fy satan vad jag är taggad på den filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 OMG Zack Snyder ska regissera en film om Stålmanen. "Man of Steel" som kommer nästa år. Christopher Nolan är med på manuset. Jag är superhypad http://www.imdb.com/title/tt0770828/ Tintin är jag också taggad på. Hur mycket älskade man inte de serieböckerna när man var liten!? Hade ingen aning om att Tintin var en pojke dock. Men vill minas att han var nazist i början?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 Jag tänkte gnälla lite på att jag tycker att Tintin ser lite väl ung ut, men efter lite googlande verkar det som att han inte är mer än 16-18 år gammal. Jag har alltid tänkt mig honom som 25 eller så. Hmhm... ska inte Tintin vara journalist också? Vem är det vid 18-års ålder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 OMG Zack Snyder ska regissera en film om Stålmanen. "Man of Steel" som kommer nästa år. Christopher Nolan är med på manuset. Jag är superhypad http://www.imdb.com/title/tt0770828/ Tintin är jag också taggad på. Hur mycket älskade man inte de serieböckerna när man var liten!? Hade ingen aning om att Tintin var en pojke dock. Men vill minas att han var nazist i början?? Filmen kan bli töng. --- http://www.tintinologist.org/forums/index.php?action=vthread&forum=10&topic=3455 Hmhm... ska inte Tintin vara journalist också? Vem är det vid 18-års ålder? Det är onekligen ganska ologiskt. http://en.wikipedia.org/wiki/Tintin_and_Snowy "Tintin's age is never accurately revealed, with the character described as an 'adolescent' in the character description within the special DVD features, and referred to as 'kid' several times within the television shows. In the cartoon series based on the books, a frame in the episode The Secret of the Unicorn showing Tintin's passport states his birth year as 1929 (the year of his print debut). Various newspaper articles on the series have recounted his age as being 15, Time refers to him as a teenager, whilst the official site Tintin.com lists his age as somewhere between 16 and 18. The comics, however, treat him more as a worldly young adult, as shown by the absence of concerns like parents or school, as well as by his wide solo travels all over the globe. He's certainly old enough to enter a pub and drink a beer in The Black Island. He also lives alone with his dog in his own apartment." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 Hmhm... ska inte Tintin vara journalist också? Vem är det vid 18-års ålder? Nu har jag aldrig läst Tintin, men utspelar sig dessa inte för bra många år sedan? (Jag vill minnas en öppen bil a la ångmotor nästan) På den tiden blev man ju vuxen och började arbeta mycket tidigare än vad vi blir idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 (redigerad) Nu har jag aldrig läst Tintin, men utspelar sig dessa inte för bra många år sedan? (Jag vill minnas en öppen bil a la ångmotor nästan) På den tiden blev man ju vuxen och började arbeta mycket tidigare än vad vi blir idag. Det gjorde man, men inte som journalist? Det yrket har väl nästan alltid krävt en längre utbildning och inget man bara kan börja med som 16-18-åring. Inte minst som du säger, om detta utspelat sig för rätt länge sedan, då tidningarna inte bad folk blogga åt dem hit och dit. Redigerad 20 maj, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 Det gjorde man, men inte som journalist? Det yrket har väl nästan alltid krävt en längre utbildning och inget man bara kan börja med som 16-18-åring. Inte minst som du säger, om detta utspelat sig för rätt länge sedan, då tidningarna inte bad folk blogga åt dem hit och dit. Man kan ju kalla sig journalist ifall man jobbar på en tidning. wikipedia: Journalist (av franska journaliste) är en beteckning på en person som, vanligen yrkesmässigt, samlar in och framställer material för offentliga medier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 (redigerad) Han kanske är ungdomsreporter? Redigerad 20 maj, 2011 av Siana 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 Nu har jag aldrig läst Tintin[...] Han kanske är ungdomsreporter? Haha, lätt att han är skribent för belgiska Kamratposten. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts