Flaskan Skrivet 16 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2015 Ny Star Wars-trailer! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2015 http://www.youtube.c...h?v=ngElkyQ6Rhs Ny Star Wars-trailer! Slutet!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 april, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2015 Och nu är en Batman v Superman-teaser uppe också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2015 En första titt på Ogrim i kommande Warcraft-filmen! http://www.wired.com/2015/05/warcraft-orgrim-reveal-exclusive/ 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2015 Ikväll klockan 2200 har Kung -fucking- Fury premiär på SVT! http://www.svt.se/kung-fury/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2015 Suicide Squad ser lovande ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2015 Wow! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2015 (redigerad) På fredag släpps trailern till Warcraft. Det här är en film som verkligen kan flippa eller floppa. Hoppas de marknadsför den för den stora publiken och inte bara för fansen! Håller tummarna! Redigerad 2 november, 2015 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2015 Och här är en teaser inför trailern på fredag!http://www.ign.com/articles/2015/11/03/warcraft-movie-teaser-trailer-released Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2015 Och här är trailern! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2015 Och här är trailern! Alltså, helt seriöst. The Force Awakens i all ära, men för mig som i princip har växt upp med Warcraft så är jag betydligt mer hypad över det här än den nya Star Wars-filmen. Jag vill verkligen att den här filmen ska bli bra, så det ger nytt hopp om filmer baserade på spel. Om den här filmen blir bra så kan jag inte ens föreställa mig vad Blizzard Entertainment och Legendary Pictures kan göra med hela franchisen. Drömmen om Arthas liv filmatiserats hoppas jag ska bli sanning i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2015 Har spelat endel Warcraft, framförallt 3:an men är inte ett dugg peppad på denna CGI-blaskan. Hade kunnat vart coolt om man gjorde dräkter och använde sig av autentiska miljöer för att få en 70-tals fantasystil men nu blir det bara som en lång cutscene. Sen har jag inte spelat en sekund WoW och kan väldigt lite om världen och historien så jag kanske är fel man att uttala mig.Finns ingen film som jag är så peppad på som The Force Awakens. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2015 (redigerad) Har spelat endel Warcraft, framförallt 3:an men är inte ett dugg peppad på denna CGI-blaskan. Hade kunnat vart coolt om man gjorde dräkter och använde sig av autentiska miljöer för att få en 70-tals fantasystil men nu blir det bara som en lång cutscene. Sen har jag inte spelat en sekund WoW och kan väldigt lite om världen och historien så jag kanske är fel man att uttala mig.Finns ingen film som jag är så peppad på som The Force Awakens.Tycker det är lite märkligt att kalla Warcraft för en "CGI-blaska" i samma mening som du skriver att du är taggad på The Force Awakens. Det är nog relativt lika mängder CGI i bägge två filmer ska du se, möjligtvis med undantag att Warcraft innehåller fler CG-karaktärer.Vad jag tror du reagerar på är det relativt modiga valet Legendary gjort med Warcraft där de pumpat upp färgmättnaden till 11 - det är det som gör att det hela känns som en cinematic och relativt fejk. Anledningen till att de gjort det är väl nästan definitivt för att skapa just den där Warcraft-känslan som är lite cartoony och extremt saturerad. Sedan om man håller med beslutet eller inte är väl upp till var och en, jag har faktiskt inte bestämt mig än. Redigerad 12 november, 2015 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2015 Tycker det är lite märkligt att kalla Warcraft för en "CGI-blaska" i samma mening som du skriver att du är taggad på The Force Awakens. Det är nog relativt lika mängder CGI i bägge två filmer ska du se, möjligtvis med undantag att Warcraft innehåller fler CG-karaktärer.Vad jag tror du reagerar på är det relativt modiga valet Legendary gjort med Warcraft där de pumpat upp färgmättnaden till 11 - det är det som gör att det hela känns som en cinematic och relativt fejk. Anledningen till att de gjort det är väl nästan definitivt för att skapa just den där Warcraft-känslan som är lite cartoony och extremt saturerad. Sedan om man håller med beslutet eller inte är väl upp till var och en, jag har faktiskt inte bestämt mig än. Haha vafan, går ju inte bemöta ett sånt här inlägg. Du jobbar ju inom branchen och kan din sak. Jag ger mig, lägger mig platt, kapitulerar! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2015 Haha vafan, går ju inte bemöta ett sånt här inlägg. Du jobbar ju inom branchen och kan din sak. Jag ger mig, lägger mig platt, kapitulerar!Det är väl bara att skriva att CGI'n i warcraft trailern kanske inte passar dig medans CGI'n i force awakens är mera din stil? Alla har ju olika smak och vad dom 'gillar'. Själv tycker jag warcraft trailern ser okej ut, dock störde jag mig på att människornas rustning var så skinade och den är inte ens CGI.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2015 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2015 Jag har inte överdrivet höga förhoppningar på den här filmen, men det ska bli kul att få återvända till HP-universumet igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2016 Aaaaaaaaaaaaaah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 april, 2016 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2016 Aaaaaaaaaaaaaah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 april, 2016 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2016 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts