Umberto Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Ja jo men tänkte nu om det finns fler skins att välja på än det där standard skinnet. Jag menade att det bara kommer finnas ett skin, standardskinet. Vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Ett språk, ett skal, ett forum! Jag hoppas att skalet fortsätter att vara i babyblått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Ja jo men tänkte nu om det finns fler skins att välja på än det där standard skinnet. Nej, det är helt enkelt inte hållbart att underhålla flera skins. Det är tillräckligt problematiskt att hålla ett skin uppdaterat. Samtidigt är det bra om forumet har en tydlig grafisk identitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 Samtidigt är det bra om forumet har en tydlig grafisk identitet. Hear, hear. Fürern har talat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 Jag hoppas att skalet fortsätter att vara i babyblått. Det hoppas jag också på! Gillar verkligen forumets färger och vill väldigt gärna ha kvar dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 Imorgon (söndag) kväll öppnas "Golden Model"-forumet för alla. Det mesta är klart med det saknas kommentarer, åsikter och språkpoliser. Tanken är sedan att den stora uppgraderingen sker en vecka senare, måndagen den 30:e augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 Imorgon (söndag) kväll öppnas "Golden Model"-forumet för alla. Det mesta är klart med det saknas kommentarer, åsikter och språkpoliser. Tanken är sedan att den stora uppgraderingen sker en vecka senare, måndagen den 30:e augusti. Vad exakt är "Golden Model" och varför heter det så? Ursäkta att jag inte försökt mer på brickorna men jag har haft det ganska fullt upp med RckstarBase-stuff och annat random. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 Fel del men jag tar det här för jag minns inte vart det skrevs innan +att det är i denna tråd det nya diskuteras. Snälla, minska 40 sek regeln. Den är grymt jobbig. Minska till 10 eller ta bort den helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 Fel del men jag tar det här för jag minns inte vart det skrevs innan +att det är i denna tråd det nya diskuteras. Snälla, minska 40 sek regeln. Den är grymt jobbig. Minska till 10 eller ta bort den helt. Kanske kunde 25 sekuder vara något?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 Tycker att den gränsen kan tas bort om man varit medlem mer än en viss tid. Tror inte kinesiska skoförsäljare har lust att idla i ett år innan dom vill sälja cheap nike shoes plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 Vad exakt är "Golden Model" och varför heter det så? Ursäkta att jag inte försökt mer på brickorna men jag har haft det ganska fullt upp med RckstarBase-stuff och annat random. Ha! Jag är arbetsskadad! Forumet är en slutlig modell för hur det riktiga forumet ska fungera/se ut. Fel del men jag tar det här för jag minns inte vart det skrevs innan +att det är i denna tråd det nya diskuteras. Snälla, minska 40 sek regeln. Den är grymt jobbig. Minska till 10 eller ta bort den helt. Gränsen är 20 sekunder just nu (tidigare 30). Det är en halvering av tiden som finns på det här forumet! Sedan är det inte helt omöjligt att den sänks ännu mer för att öka "flytet" i forumet, men då måste andra kontrollmekanismer stoppas in. Medlemmar med "profiluppgraderingar" (kommer senare i höst) är de enda som slipper denna begränsning helt, och moderatorer förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 (redigerad) Okej. Gjorde en annan variant. Baserat på knapparna på ref-forumet. Mycket simpla: Försökte även mig på en header... What do ya'll think? Redigerad 23 augusti, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 (redigerad) Okej. Gjorde en annan variant. Baserat på knapparna på ref-forumet. Mycket simpla: What do ya'll think? Tyckte verkligen om brickorna, men headern kändes lite rörig. Tycker att du ska satsa på att ha en transparent bakgrund iaf. Se, såhär: Redigerad 23 augusti, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Tyckte verkligen om brickorna, men headern kändes lite rörig. Tycker att du ska satsa på att ha en transparent bakgrund iaf. Se, såhär: http://i472.photobucket.com/albums/rr88/CreepyCruel/1.jpg http://i472.photobucket.com/albums/rr88/CreepyCruel/2.jpg Jo, jag förstog hur du menade... Dom här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Jag tycker det var snyggare med bakgrund, den andra såg inte så dålig ut. Vad jag därmot inte gillar är att F'et i Forum sitter ihop med n'et, samt att explosionen (?) "täcker över" själva texten. Annars gillar jag det, skulle inte kunna göra bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Jo, jag förstog hur du menade... Dom här då? Ja, jo. Hade lite tråkigt bara. Den första var mycket snygg, personligen gillar jag inte att texten blir påverkad av explosionen. Hade nog varit snyggare om den hade legat överst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 (redigerad) Jag tycker det var snyggare med bakgrund, den andra såg inte så dålig ut. Vad jag därmot inte gillar är att F'et i Forum sitter ihop med n'et, samt att explosionen (?) "täcker över" själva texten. Annars gillar jag det, skulle inte kunna göra bättre själv Ja, jo. Hade lite tråkigt bara. Den första var mycket snygg, personligen gillar jag inte att texten blir påverkad av explosionen. Hade nog varit snyggare om den hade legat överst. Redigerad 23 augusti, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Skitsnygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Snygg! Går det att förkorta R.ets ''understrykningslängd'' till halva U.et och även att minska bilden från höger några pixlar alternativt flytta ut herr Bellic? Jag tycker det ser skumt ut med det tomma utrymmet, fast bakgrunden kanske är samma som forumets (som dagens banner som smälter in) och då spelar det ingen roll. Alternativt kan du snitsa ihop N:et i översta med U:et i understa, där N:et går under S:et till hälften och sedan in i U:ets första del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Vad tycker ni om den här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts