StellHell Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Här på gtasajten snackas det ju om allt utom GTA. Väldigt sällan det händer. Vi har en hel forumdel enbart för GTA-spelen, inte vårt problem att du missat dom helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Här på gtasajten snackas det ju om allt utom GTA. Väldigt sällan det händer. gör ett besök här ---> LÄNK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Vi har en hel forumdel enbart för GTA-spelen, inte vårt problem att du missat dom helt och hållet. QQ. gör ett besök här ---> LÄNK Jätteaktiva trådar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Klaga mindre, det är en gtasajt, det blir sjukt dött när det inte är nån ny update inom gta serien. Dessutom har dom flesta oldschool medlemmarna "vuxit" ifrån gta delen på nått sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 (redigerad) ... Redigerad 2 februari, 2012 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Kan tänka mig att vara grafiker. Hållt på med Photoshop ett långt tag nu och har designat många hemsidor. Visa gärna något som du har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 (redigerad) ....... Redigerad 2 februari, 2012 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 /themes/coczo ---------------------- Köpt något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2010 Kan tänka mig att vara grafiker. Hållt på med Photoshop ett långt tag nu och har designat många hemsidor. Nej är du seriös? Spendera två-tre dagar framför psdtuts.com och kom tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 (redigerad) http://alexandeer.com/gratissiten/,, WTF? Grön ruta med standardtypsnitt och rundade kanter, och detta ska utgöra din portfolio? Jaja, vill du det så Redigerad 5 augusti, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2010 Kan man/kommer man att kunna följa arbetet någonstans, eller är det bara att vänta på resultatet när forumet kommer upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2010 Kan man/kommer man att kunna följa arbetet någonstans, eller är det bara att vänta på resultatet när forumet kommer upp? Näe, det är bara att vänta. Minst en vecka till, förmodligen två. Jag kanske kan ge en liten lägesrapport i slutet av veckan. PS. Det söks fortfarande en grafiker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2010 Näe, det är bara att vänta. Minst en vecka till, förmodligen två. Jag kanske kan ge en liten lägesrapport i slutet av veckan. Okej, lugnt. Spännande att se hur det blir bara. Kan tyvärr inte bidra med något speciellt känner jag. Hur mycket tid jag har varierar rätt kraftigt. Jag har en del erfarenhet med photoshop, men jag tror att många andra här kan göra ett mycket bättre jobb än jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2010 Grafiker är nog inget för mig, eftersom att jag inte gjort något särskilt grafiskt på över ett år! Vågar inte ta på mig det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2010 Det finns nog många grafiker här, men dom flesta är nog lite rädda för att ta på sig ansvaret... Det känns som om folk kommer att klaga och säga att andra kunde gjort det bättre. Även jag har en del kunskaper inom grafik och photoshop etc... Men jag skulle nog inte vilja ta åt mig jobbet, då folk som Saleen, Tackleberry och många fler säkerligen skulle kunna göra ett mycket bättre jobb än jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2010 Verkar som vi blir utan grafiker då ingen vill ta på sig jobbet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2010 (redigerad) Kruxet med grafikeruppgiften är att det krävs skills och det är bara en handfull gubbar på det här forumet som har tillräckliga skills. Det krävs att någon av dem är villig. Redigerad 11 augusti, 2010 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2010 (redigerad) Men snälla. Lägg ner prestationsångesten. Bättre att nån gör det än ingen alls. De som klagar kunde i så fall gjort det själva. Anmäler ingen sig så fixar jag det. Jag målar i paint och ni får gärna kritisera mitt arbete. Jag tar inte åt mig. Bättre min än ingens. Så vill ni inte ha mitt jobb (som ser ut som nått skapat av en 3-åring) så anmäl er. Annars får ni leva med det jag lämnar in. Redigerad 11 augusti, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2010 Vad är det som ska göras grafiskt, exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 12 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2010 Vad är det som ska göras grafiskt, exakt? En grafiker Din uppgift blir att snygga till "headern", dvs toppblocket som finns överst på ALLA sidor. Detta innefattar också en ny och tidlös logo med GTA-känsla, fast gärna utan direkt koppling till GTA. Eventuellt kan det göras inköp från istockphoto.com (eller annan sida) om något bra material hittas. Några exempel: http://www.istockphoto.com/stock-illustrat...n-landscape.php http://www.istockphoto.com/stock-illustrat...ed-vs-black.php http://www.istockphoto.com/stock-illustrat...ity-romance.php Använd din egen fantasi. Ska nog inte vara allt för svårt att slå dagens header wink.gif Det behövs också nya admin-brickor. En "Moderator"-bricka och en "Admin"-bricka. Blå respektive röd bakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts