Sniper Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 (redigerad) Dålig trailer (teaser?), men filmen kommer nog vara lika rolig som de tidigare filmerna. http://www.youtube.com/watch?v=9Qh5LrQNZZg Redigerad 24 juli, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Normalt sett skulle jag säga att de mjölkar serien men de har ju faktiskt lyckats göra varenda film väldigt bra enligt mig. Får hoppas att det fortsätter så också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Ser fram emot detta, i love pirates Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Hoppas förresten på ett lika bra soundtrack denna gång. Om det är något de verkligen är grymma på så är det musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Man ska väl inte döma på förhand men jag får ingen bra känsla inför denna film. Tyckte trean var sjukt episk och hade ett perfekt slut för en mycket bra trilogi, please don't destroy it . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zazaza Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Jack Sparrow vs. Zombies vs. Mermaids! Behöver jag säga mer? Captain Jack Sparrow crosses paths with a woman from his past (Penelope Cruz), and he's not sure if it's love--or if she's a ruthless con artist who's using him to find the fabled Fountain of Youth. When she forces him aboard the Queen Anne's Revenge, the ship of the formidable pirate Blackbeard (Ian McShane), Jack finds himself on an unexpected adventure in which he doesn't know who to fear more: Blackbeard or the woman from his past. Jag måste säga att det där ser riktigt bra ut! Jag som inte gillade At Worlds End ser verkligen fram mot en helt ny historia och framförallt att en viss karaktär är borta. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts