eminem33 Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 (redigerad) När jag filmar med fraps så filmar det bara i 5 fps? Om jag inte filmar flyter spelet bra i 90 fps Så här ser mina inställningar ut? Har provat att ominstallera det 2 gånger nu :S Edit: så här blire Redigerad 24 juli, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Du försöker spela in i 60 FPS. Det är sjukt krävande, om du normalt sett spelar på 90 fps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Sätt den på 30 fps och se om det blir bättre. Har du en annan hårddisk så kan du välja att spara filmen på den istället, kan bli bättre då med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 24 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Du försöker spela in i 60 FPS. Det är sjukt krävande, om du normalt sett spelar på 90 fps. Spelet har inbyggt vsync som går in på 90 fps. Sätt den på 30 fps och se om det blir bättre. Har du en annan hårddisk så kan du välja att spara filmen på den istället, kan bli bättre då med satte ner på 30 och de blev inget bättre.. Har tyvärr bara en hårddisk på denna dator. Har provat en massa olika spel nu och alla låser sig på precis 5 fps, spelar ingen roll ifall det är gta IV eller cs 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Spelet har inbyggt vsync som går in på 90 fps. satte ner på 30 och de blev inget bättre.. Har tyvärr bara en hårddisk på denna dator. Har provat en massa olika spel nu och alla låser sig på precis 5 fps, spelar ingen roll ifall det är gta IV eller cs 1.6 Vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 24 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Vad har du för dator? 9600GT E8400 @ 4GHZ 4 gm ram För några månader sen spelade jag in rätt mycket i css och lfs så förstår inte varför det inte fungerar nu? Finns det något liknade program som fraps som visar fps och som man kan spela in med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Jag tyckte att Gamecam fungerade bättre än fraps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Jag tyckte att Gamecam fungerade bättre än fraps! Knullar även kvalitén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Spela in i 15fps i halva hastigheten, dubbla hastigheten i ditt redigerinsprogram. smooth as a babys butt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts