Crusader Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 This is weird, but interesting! If you can raed this, you have a sgtrane mnid too Can you raed this? Olny 55 plepoe out of 100 can. I cdnuolt blveiee that I cluod aulaclty uesdnatnrd what I was rdanieg. The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it dseno't mtaetr in what oerdr the ltteres in a Håller med till 100%! are, the olny iproamtnt tihng is that the frsit and last ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you can still raed it whotuit a pboerlm. This is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the Håller med till 100%! as a wlohe. Azanmig huh? Yaeh and I awlyas tghuhot slpeling was ipmorantt! If you can raed this forwrad it. Heh, häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Kunde nästan läsa det flytande. Tyvär, så är det här väldigt gammalt och jag förstår inte varför det behöver en egen tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 - Varför inte posta här? - Tyvärr är detta som nämnt, väldigt väldigt old, var ett sådant typiskt textstycke som alla skrev ut och hade på sina kylskåp en gång i tiden. - Jag tvivlar på att bara 55 av 100 personer klarar att läsa det där. - Wordfiltret har ägt dig. - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Lätt som en plätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Igna plrolbem alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Shit, gick aslätt ju. Sen fick jag 130p på IQ-testet. Jag är ett geni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goar Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Shit, gick aslätt ju. Sen fick jag 130p på IQ-testet. Jag är ett geni! Jag kunde också läsa det flytande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts