RavenE Skrivet 18 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2010 (redigerad) Bilderna talar sitt tydliga språk, något fel har ett problem. Allt fungerade felfritt igår, och datorn har varit i viloläge som vanligt över natten. Så idag när jag satte mig så var allt såhär konstigt. Vad kan vara knas? Edit: Verkar som att det var något knas med AdBlock. Jag avaktiverade det och aktiverade igen, nu funkar allt. Redigerad 18 juli, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MISTER Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 Bilderna talar sitt tydliga språk, något fel har ett problem. Allt fungerade felfritt igår, och datorn har varit i viloläge som vanligt över natten. Så idag när jag satte mig så var allt såhär konstigt. Vad kan vara knas? Edit: Verkar som att det var något knas med AdBlock. Jag avaktiverade det och aktiverade igen, nu funkar allt. Safari är inte en bra webbläsare. Använd Google Chrome/Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 Safari är inte en bra webbläsare. Använd Google Chrome/Firefox. Okej, då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 Finns AdBlock till safari? Trodde det bara var ett tillägg FF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 Finns AdBlock till safari? Trodde det bara var ett tillägg FF! Yes, det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 Där ser man, tänkte om det kunde vara nå kompatibilitets problem först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 Finns AdBlock till safari? Trodde det bara var ett tillägg FF! Finns till Chrome också. Fungerar perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts