Misterwhoopee Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Vaddå, de med stora glasdörrar? Ja, vad nu då? Inte så lätt att göra ett sådant hopp som i loggan på de dörrarna tänkte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 (redigerad) Ja, vad nu då? Inte så lätt att göra ett sådant hopp som i loggan på de dörrarna tänkte jag. "Göra en logga" - planka som han på loggan - ah, nu fattar jag! Trodde du protesterade mot att det inte skulle gå att klistra deras klistermärken med loggan på de nya spärrarna. ...och det är lite knepigt, men det går att planka sig förbi de nya spärrarna också, om man nu verkligen inte vill betala för sig. Redigerad 26 juli, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 "Göra en logga" - planka som han på loggan - ah, nu fattar jag! Trodde du protesterade mot att det inte skulle gå att klistra deras klistermärken med loggan på de nya spärrarna. Lugnt, uttryckte mig flummigt. Jag är kuvad nog att betala för mig så att sätta upp loggor är inget för mig. Däremot vill jag protestera mot att förköpsremsorna snart försvinner! Min klara favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Säga vad man vill om plankning, men det där t-shirttricket var snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts