Ferno Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 (redigerad) Tja, finns moden LCPD firts response (Då man kan vara polis) för PS3? Har googlat. Redigerad 15 juli, 2010 av Ferno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Tja, finns moden LCPD firts response (Då man kan vara polis) för PS3? Har googlat. Du vill alltså modda ditt GTA IV på ditt PS3? Tveksamt om det ens går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 15 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Du vill alltså modda ditt GTA IV på ditt PS3? Tveksamt om det ens går? Jag frågade om det går att installera till ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Det gör det inte. Dels för att PS3 inte är hackat (än), och dels för att det inte finns några spel som stöder moddar. Enda undantaget är Unreal Tournament 3, vad jag vet. Där är det till och med officiellt stött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 18 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2010 Det gör det inte. Dels för att PS3 inte är hackat (än), och dels för att det inte finns några spel som stöder moddar. Enda undantaget är Unreal Tournament 3, vad jag vet. Där är det till och med officiellt stött. *suck* aja ockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Det gör det inte. Dels för att PS3 inte är hackat (Kommer aldrig hända), och dels för att det inte finns några spel som stöder moddar. Enda undantaget är Unreal Tournament 3, vad jag vet. Där är det till och med officiellt stött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Troligen stämmer din ändring, men man vet ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts