Merkky Skrivet 13 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2010 Tidigare idag så försökte jag slänga in lite musik på min 3Gs, då behövde jag tydligen återställa den för att det skulle funka. Okej tänkte jag, tomma leksaker är ju roliga och jag har ledig tid idag. Men nu några timmar senare så vill den återställa sig igen i iTunes för att jag ska kunna lägga in musik på den. Inga apps kan heller startas. Är det minnet som har dött? Blir lite orolig, köpte den i augusti förra året, så garanti finns kvar, men bakdelen fick en liten spricka under våren. Telefonen har ju funkat klockrent sen dess, men, Apple kommer nog att skylla på att något gick sönder när sprickan kom till (den erfarenhet jag har av mobiltelefontillverkare så brukar dom alltid leta såna saker att skylla på..). Nån som vet ifall apple är tjuriga när det kommer till sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts