L_Voll Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 När jag går in i trådar som har mycket bilder t.ex. SToK, bild på dig själv osv. brukar chrome låsa sig. Är det någon annan som har stött på detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 När jag går in i trådar som har mycket bilder t.ex. SToK, bild på dig själv osv. brukar chrome låsa sig. Är det någon annan som har stött på detta problem? Vad händer exakt? Hänger sig webbläsaren? Pröva att ominstallera eller ta bort webbinfomation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 Vad händer exakt? Hänger sig webbläsaren? Pröva att ominstallera eller ta bort webbinfomation. Nej, inte hela webbläsaren, bara just den fliken. Sedan efter en stund kommer det upp en ruta som frågar om man vill stänga ner eller vänta. Ska prova det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 Bara för att jag inte orkar lista ut det sälv: Vilken tråd är SToK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2010 Bara för att jag inte orkar lista ut det sälv: Vilken tråd är SToK? Snygga Tjejer och Killar, I guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2010 Förlåt, det var inte meningen att hitta på egna förkortningar:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 14 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2010 pröva kör CCleaner eller något liknade program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts