Plaisir Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 Beror helt o hållet på vad jag äter för något. Mjölk till "vanlig" mat. Läsk till allt grillat eller "finare". Och juice när det passar till maten. Vatten dricker jag de gånger jag känner mig lite nyttigare än vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 Vardagar: Mjölk / Vatten Helger: Läsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 Vatten eller läsk. Mjölk dricker jag aldrig hemma, bara i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 Är jag hemma: mjölk! Är jag i Norrland: mjölk! Någon annanstans: vatten! Bara norrländsk mjölk är god. nuff' said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 Till frukosten ett stort glas juice. Till lunch blir det oftast vatten. Middag beror helt på, är det vanlig husmanskost blir det vatten (ev någon smaksatt Ramlösa eller Loka), är det en redig köttbit så blir det en öl och är det någon form av snabbmat blir det läsk. Dricker sällan mjölk av någon konstig anledning, någon gång då och då till frukosten blir det, tycker egentligen inte att det passar till någon maträtt, men tycker ändå att det är gott och kan få ett riktigt sug efter ett glas iskall mjölk ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 (redigerad) Mjölk. Vatten om det är brist på mjölk. Läskeblask när man är ute. Redigerad 12 juli, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2010 Är jag hemma: mjölk! Är jag i Norrland: mjölk! Någon annanstans: vatten! Bara norrländsk mjölk är god. nuff' said W0RD!!! Norrländsk mjölk måste fan vara det bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2010 (redigerad) Oftast blir det mjölk, men vid enstaka tillfällen när jag känner för det kan det slinka ner en Mariestads till middagen När det gäller frukost så är det dock bara Oboj som gäller. Finns det ingen Oboj på morgonen går jag omkring och är sur ett bra tag för att jag fick dricka vatten till mackorna Redigerad 17 juli, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2010 (redigerad) Hemma dricker jag mjölk till det mesta, tar oftast en öl när vi grillar. Men som sagt, i regel blir det bara mjölk! Redigerad 17 juli, 2010 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2010 SPRIT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2010 SPRITE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goar Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 (redigerad) När jag äter på restaurang blir det läsk.Men när jag är hemma blir det icetea eller mjölk. Fast jag har faktiskt börjat gilla otlay havredryck Redigerad 19 oktober, 2010 av goar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 (redigerad) Nej Redigerad 3 september, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts