antepanteboy Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 (redigerad) Ni vet alla vad jag menar! Man kommer hem, dragen efter en helkväll. Känner suget i magen efter någonting att trycka i sig, går fram till kylskåpet och rotar tills man hittar någonting att äta! Vad anser ni vara den perfekta fyllematen? Äter ni rester ifrån middagen? Ater ni på Max? Burgerking? Hittar ni en bit korv längst in i frysen som ni börjar steka upp? Själv trycker jag fan i mig det mesta när jag är tankad. Under kvällens gång är jag alltid sugen på chips! Spelar ingen roll vilken sort, bara det är underbart knapriga och goda chips! När kvällen börjar lida mot sitt slut har jag två val. Är jag inne i stan så letar jag upp något kebabhak och beställer mig en kebabtallrik. Alternativt drar jag mig mot max och beställer in ett maxmål. Har jag däremot varit på någon fest nära hemmet så rotar jag alltid igenom kylskåpet i jakt på den perfekta maten. Är en perfektionist när det gäller fyllemat och vill alltid hitta det som känns rätt för stunden. Finns det rester ifrån dagen är det alltid bra. Speciellt om man har ätit tacos, hamburgare etc. Diskutera fyllemat här! Redigerad 8 juli, 2010 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Den absolut bästa fyllematen för min del är pasta. Helst en portion spaghetti bolognese som blev över från middagen, eftersom att mikrad mat är godast när jag är full. Annars har jag helt fallit för kebab på fyllan efter min resa i Europa - det gick inte en fylla utan att vi köpte kebab någonstans. Otroligt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Kebabpizza eller ett skrovmål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Pommes, mackor med ost eller överbliven pizza <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Midsommar, det lilla jag minns var att jag drog och käkade pizza, det finns inget bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Kebabrulle! Annars är det fett gott att koka sig några ägg... Eller ta räksallad på rostat bröd! Har för övrigt börjat dra ner på fyllekäket, det är bara en massa onödiga kalorier och man är alltid ashungrig när man vaknar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Är det nått jag ska käka precis när jag har börjat druckit och man börjar komma in i det här lull-stadiet så är det pizza som gäller! Äre fest så äre, och en fest är ju inte komplett utan CHIPS. Fast dom tar ju givetvis slut när jag är där! Avslutar oftast fyllan på Max med en saftig jävla god hamburgare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 skrovmål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 3-4 cheese (d.v.s. cheeseburgare på donken) brukar duga för mig. Att dom har nattpriser på menyer blir jag för övrigt förbannad på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Bugare från MAX, helt klart. MAX är bästa maten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Bugare från MAX, helt klart. MAX är bästa maten. Vice got it right! Om jag inte äter något på stan, så blir det bara någon enkel macka när jag kommer hem. Ägg+kaviar har jag haft på mackan ofta de senaste gångerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Ägg+kaviar har jag haft på mackan ofta de senaste gångerna. Har du partajat på lättöl då eller? Edit: Ägg+kaviar macka när man är full. Fy f*n... Nä, då vill man ha mans-mat. Stor stek, fet hamburgare, pizza... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Har du partajat på lättöl då eller? Edit: Ägg+kaviar macka när man är full. Fy f*n... Nä, då vill man ha mans-mat. Stor stek, fet hamburgare, pizza... Haha, inte direkt. Har mest blivit det eftersom det ändå funnits färdiga ägg. Ställer mig inte och kokar mitt i natten på fyllan. Men oftast är man så hungrig då man ska hem så det blir, som du sa, MAX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Pommes, mackor med ost eller överbliven pizza <3 Överbliven, mikrovärmd pizza är oslagbart, ja! För övrigt fyllekäkar jag i princip aldrig ute, märker inte att jag är hungrig förräns jag kommit hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Det bästa var när jag hade lagat tacopaj en kväll. När jag kom hem senare på morgonkvisten var det en rejäl bit kvar i formen, som visserligen hade stått framme hela tiden, men det var sjukt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Jag gör mitt bästa för att undvika den värsta skräpmaten (t.o.m. när jag är berusad) så det brukar för det mesta bli mackor eller en skål müsli eller något annat småkvinnligt. Den nationella fyllematsfavoriten här heter f.ö. makkaraperunat (~korvpotatis, aka pyttipanna). :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 (redigerad) Jag gör mitt bästa för att undvika den värsta skräpmaten (t.o.m. när jag är berusad) så det brukar för det mesta bli mackor eller en skål müsli eller något annat småkvinnligt. Den nationella fyllematsfavoriten här heter f.ö. makkaraperunat (~korvpotatis, aka pyttipanna). :yes: När jag besöker Helsinki brukar jag enligt tradition käka den där på stationen, tror restaurangen heter Aseman wursti, one of the best! Redigerad 9 juli, 2010 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 King Wings + Mexicana Dipsås på Burger King! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 (redigerad) team box från donken är inte helt fel annars. knäppte en bild på det jag åt nyss, sinnesrubbat svårt att få upp bilden dock, http://data.fuskbugg.se/skalman01/IMAG0082.jpg Redigerad 13 juli, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2010 Jag kan inte riktigt se vad det är, du har ingen större bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts