Foo Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 (redigerad) http://bilddagboken.se/p/frontpage.htm Ja rösta så det ryker, alla som röstar kan då dela på en pirog! Jag är IamDavej, bilden med kaffe! Redigerad 5 juli, 2010 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 Shit vad kassa bidrag överlag. Men du får en röst av mig! Hoppas du vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 Hey hey hey, total tystnad från dig på hur länge som helst, och sedan kommer du hit och kräver saker? Jaja, jag röstade, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 Hey hey hey, total tystnad från dig på hur länge som helst, och sedan kommer du hit och kräver saker? Äsch, han har tjänat forumet väl när han var aktiv. - "You have my sword". - "And my bow". And my vote! På tal om flera förlorade forumiter; var är KalleR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 Vad som hände var följande: Jag fick en flickvän för 2 årsen, och då blir det så att man inte är på forum lika mycket Dessutom jobbar jag en hel del nu! Men tack alla snälla som röstar Jag ska försöka vara här mer i sommar, har ledig ett par veckor nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 Ryckte upp mitt gamla konto nu. Det slog mig att BDB verkligen känns 2006. Klart du fick min röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Röstat och klart in i minsta detalj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Självklart röstade jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Röstat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Röstat och klart =) Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 ....hur gick det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 17:e plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts