Tux Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 (redigerad) 1-0 till Paul. Äckel bläckfisk! Holland vinner dock finalen, men jag väntar på Paul innan jag bettar den här gången Förresten, är Suarez och Muller tillbaka inför Bronsmatchen? Redigerad 8 juli, 2010 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Äckel bläckfisk! Holland vinner dock finalen, men jag väntar på Paul innan jag bettar den här gången Förresten, är Suarez och Muller tillbaka inför Bronsmatchen? Paul har ju tippat igen nu, vinst för Spanien och Tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 (redigerad) Paul har ju tippat igen nu, vinst för Spanien och Tyskland. My money is on Spanien i finalen och Tyskland i bronsmatchen! Redigerad 9 juli, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Paul har ju tippat igen nu, vinst för Spanien och Tyskland. Helvete, jag som trodde lite på Holländsk vinst :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 Men vänta lite, Pauly har väl endast haft rätt på Tyska matcher? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 Om Spanien vinner o Villa blir skyttekung är jag nästan garanterad 1080 kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 Men vänta lite, Pauly har väl endast haft rätt på Tyska matcher? Det är ju iofs sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 Paul..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2010 Dagens... AIK - Malmö FF (2) IFK Göteborg - Halmstad (1) Mjällby - Brommapojkarna (1) Crystal p - Chelsea (2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Dagens... AIK - Malmö FF (2) IFK Göteborg - Halmstad (1) Mjällby - Brommapojkarna (1) Crystal p - Chelsea (2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2010 Hur ser detta ut? Tänker göra två stycken, Manchester United - Newcastle (1) Liverpool - Arsenal (2) Wigan - Blackpool (1) Aston Villa - West Ham (1) Tottenham - Manchester City (1) 50:- Wigan - Blackpool (1) Aston Villa - West Ham (1) Ryssland - Bulgarien (1) USA - Brasilien (2) Serbian - Grekland (1) Paraguay - Costa Rica (1) Irland - Argentina (2) 50:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2010 Manchester United - Newcastle (1) Liverpool - Arsenal (2) Wigan - Blackpool (1) Aston Villa - West Ham (1) Tottenham - Manchester City (1) 50:- Nykomlingar i PL har en underbar förmåga att rivstarta och ta många oväntade poäng. Undrar just om det kommer hålla i sig även i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 Trelleborgs FF - BK Häcken Åtvidabergs FF - Halmstads BK Mjällby AIF - Örebro Vilka är säkra och vilka kan sluta lika ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 Betting 101, ch. 1: Never place a bet when there is over 1.5 swedish teams involved in a game. The consequences will be dreadful. Utan att ha spanat in oddsen i dina matcher Tux, så kanske en trippel på bortavinster ger bra utdelning? Mjällby kan ju stå sig bra mot Örebro och de andra lagen har jag knappt någon koll på, men känns som om att HBK och BKH borde ta det. Det är förvisso Allsvenskan/svensk fotboll det handlar om så det kan sluta precis hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 Nykomlingar i PL har en underbar förmåga att rivstarta och ta många oväntade poäng. Undrar just om det kommer hålla i sig även i år? Vad var det jag sa!? Nu verkar det som att Wigan kanske inte var någon värdemätare direkt, de verkar ha gjort en bedrövlig match försvarsmässigt sett. Men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 (redigerad) Wigan - Chelsea (2) *** Lyon - Brest (1) *** Marseille - Lorient (1) *** Barcelona - Sevilla (1) *** (Alla storstjärnorna är tillbaka!) Galatasaray - Bursaspor (1) *** Halmstad - Malmö FF (2) ? Trabzonspor - Fenerbahce (2) *** Birmingham - Blackburn (1) ? 30:- (Vinst: 1 600:-) *** - Säkra matcher ? - Osäkert, men det lutar sig åt de jag har valt Redigerad 21 augusti, 2010 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Skön sida för att hålla koll på sina spel, räknar ut Return of Interest (ROI) och lite annat finurligt: http://www.spreadsheet.se/ Min har det otroligt fantasifulla länknamnet hellseger och det går... sådär. Insats: 145 Netto: -11.12 ROI: 92.33% Tux, körde du en åttling? Oväntat att både Galatasaray och Fenerbahce torskade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 (redigerad) Skön sida för att hålla koll på sina spel, räknar ut Return of Interest (ROI) och lite annat finurligt: http://www.spreadsheet.se/ Min har det otroligt fantasifulla länknamnet hellseger och det går... sådär. Insats: 145 Netto: -11.12 ROI: 92.33% Tux, körde du en åttling? Oväntat att både Galatasaray och Fenerbahce torskade. Ja jag körde en åttling men jag ändrade nästan hela i sista minuten till detta, Arsenal - Blackpool Wigan - Chelsea Lyon - Brest Marseille - Lorient Barcelona - Sevilla Inter - Roma Kalmar FF - Åtvidarberg Halmstad - Malmö FF Jag vet inte hur MFF matchen slutade men jag torskade iallafall på Kalmar FF, allt annat var rätt tråkigt. Nu funderar jag på att köra på detta, Juventus - Stu. Graz (1) R.Madrid - Penarol (1) Stuttgart - Sl.Bratis (1) Manchester.C - Timisoara (1) Sevilla - Braga (1) Ajax - Dyn Kiev (1) Sverige - Wales (1)) Är lite osäker på de fet markerade. Insats: 300 | Vinst: 1 100, inte mycket alls men endå något. Redigerad 24 augusti, 2010 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Äh, man kan slösa en tjuga på ett chansspel i en leksakssport ibland! http://upl.gizgiz.nu/files/Untweeeeitled.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 (redigerad) Frank Mir vs Cro Cop 1.35 - 2.90 Snart är jag rik Redigerad 5 september, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts