Joey Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 varje gång när jag startar upp mitt 2000 pro så kommer "program" fönstret upp...program som finns på 98:an inte på 2000....HJÄLP ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 på min dator som då är en 98 (aug) så komm det fönstret upp åxxå... även om man stängde det innan man stängde av datorn... fast nu är det borta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 på min dator som då är en 98 (aug) så komm det fönstret upp åxxå... även om man stängde det innan man stängde av datorn... fast nu är det borta ! Så blir det på mitt xp oxå... Det försvinner när man formaterar sen kommer den upp efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 det är en bugg i windows dom gör att det blir då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 det fanns ett program så att man kunde fixa det men vet inte vad det heter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 www.wintrix.net leta efter progfix det programmet kan fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 konstigt... inget sånt har hänt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Titta om den ligger i autostart! Start ---> (XP: Alla program) ---> Autostart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Ett av programen som fixar det här problemet heter Programmappsfixaren 1.10 och den kan hittas här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Titta om den ligger i autostart! Start ---> (XP: Alla program) ---> Autostart det e en bugg i windows, och ligger inte i autostart. jag tror det var så att om en fil sparades i nån mapp med ett mellanrum i filmnamnet så blev det så här... kanske har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts