ZcruweN Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Jag blev tvungen att starta den här tråden för att få inspiration själv till vad man kan göra under denna fina akt! Vad gör ni för något på muggen? Har ni någon toa litteratur? Sitter ni med laptopen i knät och skriver "lololol jag bajsar" till alla på msn Eller skriver ni bara "bajsar brb" på facebook? Jag själv tar alltid upp min mobil och spelar ett bejeweled inspirerat spel för att få igång hjärnan litegrann. Ibland så surfar jag även aftonbladet med mobilen bara för att få se vad som är nytt och ibland så tar jag t.o.m med mig en tidning in för att läsa! Men nog om mig, vad gör ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Leker med mobilen, läser något, surfar omkring på internet, skriver, lyssnar på musik, tittar på film... Det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Läser tidningen eller surfar på mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Ingenting, bajsar på 2 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Jag läser PC Gamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Men nog om mig, vad gör ni? Bajsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Jag brukar spela mobilspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Om jag är hemma, läsa serietidningar eller böcker. Om jag är ute.. När jag är ute skiter jag oftast inte, men om jag gör det, then I do my thing, then get the fuck out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Tar med mig någon random serietidning, eller så spelar jag på telefonen/slösurfar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 Brukar ta med laptopen och fortsätta spela/surfa (dock skriver jag inte lolol jag bajsar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 Brukar ta med laptopen och fortsätta spela/surfa this. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 Pysslar med allt, brukar tom leka med skum i handfatet och så vidare. Ibland läser jag PC gamer eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 (redigerad) Sjunger och/eller läser PC Gamer... Redigerad 4 juli, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 Jag läser PC Gamer. Ibland läser jag PC gamer eller något liknande. Sjunger och/eller läser PC Gamer... Fungerar PC Gamer som något sorts lavemang eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 Någon i familjen köpte en dassbok för ett tag sen så den har jag flitigt läst. Tyvärr är den värdelös, samma skämt förekommer flera gånger och de flesta är usla... Men, men! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 Läser Rocky! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 bok, mp3, film, mobilsurf eller sms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 Fungerar PC Gamer som något sorts lavemang eller? Börjar fundera på det där jag med. PC Gamer avnjuts oftast innan jag ska somna in för kvällen och tillhör verkligen inte min toa litteratur. Helge, Kalle Anka, Gustaf eller dagens nyhets tidning duger för sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 Börjar fundera på det där jag med. PC Gamer avnjuts oftast innan jag ska somna in för kvällen och tillhör verkligen inte min toa litteratur. Helge, Kalle Anka, Gustaf eller dagens nyhets tidning duger för sånt! Jag brukade också läsa Kalle Anka på dass när jag var yngre, men nu för tiden sitter jag mest och glor och väntar på att det hela ska vara över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 Händer att jag tar med nått nummer av Gamereactor, men oftast glor jag in i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts