VickeX Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Har som jag skrev i undertiteln inte hört av er så mycket. Vad tycker ni egentligen om episoderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Helt klart godkända. Jag var dock trött på IV och episoderna lyckades inte få tillbaka suget, men jag klarade ut dem och det var kul så länge det vara. Ger båda episoderna 8/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 TBogT var grymt! Gillades mycket på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 (redigerad) Gay Tony var roligare än Lost and Dammed, fast man är trött på Liberty City nu. Redigerad 10 juli, 2010 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 (redigerad) Dom var bra, och var lite som jag hade förväntat mig. Visste om att dom skulle vara så pass korta som dom var, tror jag klarade bägge på två veckor och då spelade jag inte överdrivet mycket. Men dom skulle släppt dom samtidigt som dom kom till 360, man hann tröttna mellan IV och episoderna och ändå spelade jag om IV innan för att få upp suget. Precis som Pixiegnom så hjälpte inte episoderna att få upp det suget men det var skoj så länge man spelade, ett plus för ett bra soundtrack. Mitt sikte var inställt på Red Dead Redemtion, så för min del kändes det som jag spelade igenom dom bara för att ha något att spela tills det kom och för att ha spelat igenom den avslutande (?) delen i Liberty City. Tänkte dock spela om dom snart, kanske man uppskattar dom mer då. Redigerad 12 juli, 2010 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts