Sebban95 Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Tjena kan någon hjälpa mig att finna scripts till sa:mp och gärna lite hjälp med min sa:mp server! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Tjena kan någon hjälpa mig att finna scripts till sa:mp och gärna lite hjälp med min sa:mp server! Vad är det för scripts du letar efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sebban95 Skrivet 2 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 (redigerad) Vad är det för scripts du letar efter? cops and robbers script. Eftersom sa:mp tvingas lägga ner forumet och wiki tillvidare eftersom en hackare tog sig in så kan jag ej hitta scripts till cops and robbers? om du vet någon sida eller så så skriv!! eller maila partysebbe95 [a] hotmail [.] com! Redigerad 23 juli, 2010 av Henkibojj Editerar din hotmail för din egen skull. Googlingsbara epostadresser ger fruktansvärt mycket spam. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts