samuelszon Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Hej! Vill gärna ha tips på bra snowboard- och surfingspel till PS2, gärna i stil med Tony Hawk-spelen. Vet att det finns/fanns nåt Kelly Slater-spel men verkar knepigt att få tag på (vill någon sälja är jag intresserad). Fanns det någon motsvarighet till snowboard? Behöver inte vara megamegagrafik eller nåt sånt, minns att jag köpte Tony Hawk's American Wasteland till PS2 för 150 kr en gång på Webhallen, det duger alldeles utmärkt att fördriva tiden med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 SSX 3 till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 SSX On Tour är det bästa snowboard/skidspelet jag någonsin kört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 Finns typ bara SSX tyvärr, själv har jag dock något gammalt X-Games spel från ~2000 som är riktigt bra, svårt att få tag i nu kan jag tänka mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 Cool Boarders 2, 3 är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 (redigerad) Annars finns ju Shaun Palmer's Pro Snowboarder. Typ som Tony Hawk-spelen, fast på snö. Man kan även spela som svensken Ingemar Backman, furk yeah. Redigerad 6 juli, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts