DJ_Cat Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Tja , Jag gjorde just Missione Los Desperados . Och nu när jag ska göra sista missione så står det hela tiden ''You need to take more Gang Territories around Los Santos!'' Vad menas med det ? Har försökt med gang war har typ gjort 20 gang wars nu . Pliz hjälp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Samet Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Ja, du ska ta över ställen tills Sweet ringer dig, Jag visar på kartan ungefär vart du ska ta över för att Sweet ska ringa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ_Cat Skrivet 30 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Ja, du ska ta över ställen tills Sweet ringer dig, Jag visar på kartan ungefär vart du ska ta över för att Sweet ska ringa. Ok , Ska se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Du måste ha tagit kontroll över 35% av områdena, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Samet Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 (redigerad) DJ Cat: Ok , Ska se gör det du Redigerad 30 juni, 2010 av Samet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ_Cat Skrivet 30 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Sweet Riner Ju Aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Samet Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Inte?, visa på din karta vart du har tagit över och villka ställen du har kvar, så kan jag nog hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ_Cat Skrivet 30 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Inte?, visa på din karta vart du har tagit över och villka ställen du har kvar, så kan jag nog hjälpa dig. Hur kan jag se det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Samet Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Kartan? Ps2: Tryck på start-knappen Pc : Tror att det är P (Pause) Vet ej faktist. Men ta kort på skärmen/tvn och lägg in den på datorn så kan jag hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ_Cat Skrivet 1 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Kartan? Ps2: Tryck på start-knappen Pc : Tror att det är P (Pause) Vet ej faktist. Men ta kort på skärmen/tvn och lägg in den på datorn så kan jag hjälpa dig. Jag vet någ hur man tar kartan men va e det för hjälp när jag bara tar kartan?Det är ju bara en vanlig karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Jag vet någ hur man tar kartan men va e det för hjälp när jag bara tar kartan?Det är ju bara en vanlig karta Det han menade var att du skulle ta kort på kartan för att han ska kunna hjälpa dig så att Sweet kan ringa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 MEN GÅ IN I STATS OCH KOLLA HUR MÅNGA PROCENT AV OMRÅDENA DU HAR KONTROLL ÖVER! 35% ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ_Cat Skrivet 1 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Oj , Nu ringde sweet =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts