kobbe Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Sett! Var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2011 Nu har jag sett den också. Det blev lite lustigt att slungas rakt in i striderna rätt fort när förgående film var hyfsat passiv, men det är ju så det blir. Tyckte den var mäktig och bra, epilogen var rolig också. Jag störde mig inte på några ändringar, speciellt eftersom det ändå var såpass länge sedan jag läste böckerna nu att jag inte riktigt minns alla detaljer ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2011 Garvade läppen av mig när jag fick se Draco vara 19 år äldre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2011 Kan någon sammanfatta det viktigaste som ändrats (gärna allt/det mesta om man orkar)? Minns inte mycket från boken. Bra skit, i alla fall. Men Ron och Hermiones kyss var asmycket bättre i boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2011 En mycket vacker film. Inte episk som i "epicc!!!!!!" utan snarare episk. Episk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2011 Kan någon sammanfatta det viktigaste som ändrats (gärna allt/det mesta om man orkar)? Minns inte mycket från boken. Bra skit, i alla fall. Men Ron och Hermiones kyss var asmycket bättre i boken. Jag kommer inte ihåg allt, men det som sticker ut är väl Harrys jävla flygande med Voldemort, när han i boken typ glider runt under en osynlighetsmantel ända fram tills sista slutet. Ron och Hermione försökte aldrig att döda ormen, det gjorde Neville redan innan striden började medans Voldemort fokuserade på att harassa alla Potters anhängare, Voldemort dödar Snape i ett båthus, när det egentligen är i spökande stugan. Finns säkert mer, men jag kommer inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2011 Var det bara jag som tänkte på att de tagit bort Voldemorts "NYYEEEAAHHH" i filmen, från alla ställen där de fanns i trailern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2011 Var det bara jag som tänkte på att de tagit bort Voldemorts "NYYEEEAAHHH" i filmen, från alla ställen där de fanns i trailern? Alternativt hade de lagt till dem i trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts