Weener Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Har ni hört den hemska nyheten? Wormtail kommer inte att dö. Varför ska de hålla på att ändra runt så mycket i filmerna, det blir bättre om de följer böckerna. Hur var det han dog nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Hur var det han dog nu igen? Han blev strypt av sin silverhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Han blev strypt av sin silverhand Varför kommer han inte att döda? Palla göra om historien? Alltid älskat böckerna, läst alla böcker minst tre gånger och många av böckerna har jag läst fler gånger men jag aldrig gillar filmerna, jag blir alltid besviken när jag ser på dom, dom lyckas aldrig leva upp till mina förväntningar trots "freakin awesome trailers" så jag har inte följt filmerna så jättenoga men den här verkar faktist bli riktigt bra! Är det nåt datum släppt på filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Första delen kommer i november, andra i juli nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Varför kommer han inte att döda? Palla göra om historien? Jag gissar på att de vill ha en 11+ åldergräns på filmen och då kan de inte ha med brutal dödsfall i filmen (sättet han blir dödad på är inte särskilt fräscht). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2010 Så, nu är den ute. Vad tycker ni? Jag gillar den inte. Filmen var seg, come on, det är inte kul att se Harry Potter med vänner sitta i ett tält. Och som vanligt så gillar jag inte att filmen tar för stora friheter och inte följer boken till punkt och pricka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2010 Så, nu är den ute. Vad tycker ni? Jag gillar den inte. Filmen var seg, come on, det är inte kul att se Harry Potter med vänner sitta i ett tält. Och som vanligt så gillar jag inte att filmen tar för stora friheter och inte följer boken till punkt och pricka. Återkommer med synpunkter, ska kika på den ikväll . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2010 Ser filmen ikväll. Förbannat taggad! Harry Potter är gudomligt bra med rätt sällskap (andra som faktiskt har läst böckerna, inte några "eeh jag ser bara filmen orka lesa xDDDD") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Well. Tror ni att Voldemort vinner i filmen då? Med så mycket annat som är ändrat så förvånar det inte mig. Sen är det förbannat tråkigt att halva filmen utspelar sig i ett tält. Ska HELA den sista filmen vara den jävla striden på Hogwarts? Dom betade väl av 500-600 sidor i boken i den här filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Mja den var lite seg, fast ändå lite som jag förväntat mig eftersom den är uppdelad i två delar. Dock så kan jag av någon rolig anledningen sitta och titta på Hermione i flera timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Mja den var lite seg, fast ändå lite som jag förväntat mig eftersom den är uppdelad i två delar. Dock så kan jag av någon rolig anledningen sitta och titta på Hermione i flera timmar Been there done that. Eller.. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Naughty, naughty you two Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 Mja den var lite seg, fast ändå lite som jag förväntat mig eftersom den är uppdelad i två delar. Dock så kan jag av någon rolig anledningen sitta och titta på Hermione i flera timmar Håller med, både om filmen och Hermione. Lite segare än de övriga filmerna, men sjukt mycket mörkare. Verkar ju som att sista delen kommer att vara hela striden rakt igenom hela filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2011 Bumpeti. Varför har ingen postat den här än? http://www.youtube.com/watch?v=7oVwankxKj8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 10 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2011 Vart fan har dem fått det när dem kastar sig ut från klippan ifrån? blööö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 Hm, bara jag som insett en sån spoiler de, ganska tydligt, lagt in i trailern? Vid 1:02 ser man Fred ligga död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 Hm, bara jag som insett en sån spoiler de, ganska tydligt, lagt in i trailern? Vid 1:02 ser man Fred ligga död. Lade också märke till det. Lite dåligt av dom tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 (redigerad) Trailer nummer 2 har kommit: Fyfan vad mäktigt det kommer bli, jag funderar på att läsa sista boken igen. Komiskt förresten, jag trodde faktiskt nästan att WB skulle notera hur alla gjorde narr av Voldemorts "NYYYAAAHHH" i den förra trailern och att de skulle tona ner på det lite, men det var fan minst lika många "NYYYAAAAAHHH" den här gången med. Edit: Komiskt, båda YT-filmer jag länkat har samma thumbnail. Det är emellertid inte samma trailer, lovar. Redigerad 19 juni, 2011 av Siana 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 Jag är taggad. Tittade på Halvblodsprinsen och Part 1 för ett par dagar sedan och den här kommer bli rätt jävla awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts