Mark Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 (redigerad) Så var det dags att börja tagga för sista delen av Harry Potter! Jag har minsann tänkt se den i 3D, bara för att höja upplevelsen ett snäpp! Någon mer än jag som börjar tagga? Redigerad 30 juni, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Har läst alla Harry Potter böcker ~10 gånger även om filmerna inte är lika bra så är det en njutning. Så ja, jag taggar stenhårt på det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Taggar stenhårt här med! Längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 (redigerad) Filmer kan aldrig slå dess motsvarigheter i bokform eftersom det är omöjligt att på ett vettigt sätt överföra flera veckors läsning till ett par timmars tittande. Det sagt så tycker jag att majoriteten av Harry Potter-filmerna ändå har levererat och varit någorlunda värdiga böckerna. Jag taggar absolut, kommer se den i 3D ASAP. Jag gillar även att de delade upp boken i två filmer - inte bara ger det mer plats för smaskiga detaljer, det förlänger även nöjet. De skulle nästan ha gjort två filmer av varje bok ända sen fyran och uppåt, för de är alla rätt långa... Trailern såg riktigt häftig ut faktiskt. Längtar! Edit: Mark, använd [youtube-hd ]-taggar för att göra inbäddningen rättvisa! Redigerad 30 juni, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Tja, lär ju se den i alla fall! Kanske blir det bio eller så hemma i HD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 (redigerad) Boken var riktigt bra ialla fall Edit: kommer filmen bli i 2 delar :S Redigerad 30 juni, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Edit: kommer filmen bli i 2 delar :S Ja. Är rätt taggad. Synd att det inte visar filmer i 3D här bara. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Sjukt jävla taggad. Har aldrig gillat någon HP-film riktigt ordentligt, men den här verkar vara ganska jävla bra, enligt trailern då. Och att den är i två delar, så att allting kommer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Sjukt jävla taggad. Har aldrig gillat någon HP-film riktigt ordentligt, men den här verkar vara ganska jävla bra, enligt trailern då. Och att den är i två delar, så att allting kommer med. Trean var rätt bra faktiskt, tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Ser lovande ut, helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 (redigerad) Filmen ser häftig ut men skådespelarna tycker jag ser alldeles för gamla ut nu. Titta bara på "Harry Potter", han ser inte ut att vara 16-17. Varför visar de slutscener från filmen i trailern? Striden mellan Harry och Voldis är för fan slutstriden! Redigerad 2 juli, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Filmen ser häftig ut men skådespelarna tycker jag ser alldeles för gamla ut nu. Titta bara på "Harry Potter", han ser inte ut att vara 16-17. Varför visar de slutscener från filmen i trailern? Striden mellan Harry och Voldis är för fan slutstriden! Man skulle vara 18/19 sista året på Hogwarts. Och det är väl klart att dom visar något av det som alla vill se mest, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 (redigerad) Man skulle vara 18/19 sista året på Hogwarts. Och det är väl klart att dom visar något av det som alla vill se mest, eller? 17/18 faktisk, men whatever. Jag föredrar att se de häftiga slutscener på en stor bioskärm och inte få dem spolade på en liten datorskärm. Redigerad 3 september, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 Börjar han inte när han är 13? Va så sjukt länge sen jag vare sig läste böckerna eller såg någon av filmerna.. Men den här ska jag allt springa o se dirr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 Börjar han inte när han är 13? Va så sjukt länge sen jag vare sig läste böckerna eller såg någon av filmerna.. Men den här ska jag allt springa o se dirr! Han började på Hogwarts när han var 11 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Sjukt kul att jämföra den första filmen med denna och den som kom innan, lite skillnad kanske . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Verkar rätt sick, vilken film kom innan denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Verkar rätt sick, vilken film kom innan denna? Halvblodsprinsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 This will be legendairy! Blev otroligt taggad när jag såg trailern! Tror dock inte att den går i 3D här, oturligt nog. Boken var relativt seg tycker jag, men det var ändå ett antal år sedan jag läste den. Kanske får plöja igenom den än en gång för att färska upp minnet lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Har ni hört den hemska nyheten? Wormtail kommer inte att dö. Varför ska de hålla på att ändra runt så mycket i filmerna, det blir bättre om de följer böckerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts