curry Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 (redigerad) Hejsan! Jag vill gärna göra egna skins.. och då undrar jag om det finns ett lätt sett att se var alla delar är. Om jag till tex vill ha ett märke på ryggen och ritar där det ser ut som rygg då blir det helt fel! Har ingen här nån slags karta som visar vad alla delar är. Tack för er hjälp Redigerad 24 mars, 2003 av curry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Dålig, men den duger hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flugfarfar Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Det är bára att försöka! Tänk på att det bara är en bild på halva jackan, så måla en halv bild, så blir den hel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Ok tack. Ska föröska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 använd gta3 skin maker eller bri skin de e jättelätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Var laddar man ner Skinmaker da?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts