Skotten_31 Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Då några medlemmar oroar sig för posthunting om ett titel system införs så vill jag föreslå något annat. Ett Thanks system. T.ex. jag kanske frågar "Hur skjuter man i GTA IV?" i Gta forumet och någon svarar med "Tryck blabla". Tycker jag att svaret var bra så kan jag trycka på en ny knapp bredvid personens reply som heter Thanks. Får personen över 30 thanks så får han/hon en ny titel. Det som är bra med det här är att medlemmar blir motiverade att hjälpa flera medlemmar. En gräns ska finnas där man bara kan ge 5- thanks per dag. Dessutom så kanske man kan göra så att nya medlemmar måste vänta 48 timmar tills de kan ge Thanks till någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Titlar är dumt, låt ett högt antal Tack vara speciellt istället. Jag är för ideén! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Jag tycker att en gilla-knapp är bättre. Då kan alla tycka till och inte bara den som direkt berörs av inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Det här är en feature som kommer att finnas inom kort. Tycker man ett inlägg är bra kan man visa det. Dock får man ingen speciell titel. Men jag tycker i alla fall om idén att belöna hjälpsamma medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Jag tycker att en gilla-knapp är bättre. Då kan alla tycka till och inte bara den som direkt berörs av inlägget. Håller med där! Titlar klarar vi oss dock utan imo. Det här är en feature som kommer att finnas inom kort. Tycker man ett inlägg är bra kan man visa det. Dock får man ingen speciell titel. Men jag tycker i alla fall om idén att belöna hjälpsamma medlemmar. \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 \o/ ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 ?? Kram tror jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 (redigerad) ?? Kram tror jag? Är ett huvud och 2 armar... betyder typ Yay! Frågade detta en gång i TROMS, håller ni inte koll? Redigerad 29 juni, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 En w0rd knapp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Kram tror jag? Är ett huvud och 2 armar... betyder typ Yay! Frågade detta en gång i TROMS, håller ni inte koll? Såg ut som ett wordart lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Är ett huvud och 2 armar... betyder typ Yay! Frågade detta en gång i TROMS, håller ni inte koll? Nopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 \o/?? http://www.dylancyr.com/blog/wp-content/uploads/2010/04/drown.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts