Kebab Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Har länge undrat vad sköningarna i parken pratar om, är det någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Människor som går förbi, hur det var bättre förr, livet, you name it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 (redigerad) Brainstormar trådmaterial till GTASajten? Gårdagen med.. Din mamma! Redigerad 27 juni, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 De pratar gärna om jailbait som går förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 (redigerad) Det brukar faktiskt jag också undra. Gick och funderade på det senaste gången jag såg två A-lagare sitta på en bänk i centrala Bollnäs faktiskt. Några fotsteg senare började de utdela knytnävsslag i ansiktet på varandra så jag antar att Love, peace and understanding inte är det populäraste ämnet iaf... Redigerad 27 juni, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 De pratar gärna om jailbait som går förbi. Som alla andra killar/män, då. BA-DAM-TSHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Brukar ibland gå upp till centrum vid mig för att handla cigg och lite annat åt far eller till mig så sitter dem 6-10 styckna eller så tar dem upp två parkbänkar. Men har aldrig lyckats hört vad de har pratat om ibland kan man höra att de pratar lite om random saker eller om barndom. Sen när man kommer ut så kan dem börja stå och tjafsa ibland har det hänt man har sett en tjej som har slagit på en av killarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Nästa gång du ser dom, fråga. Det är ju det enklaste sättet och du får ju ett 100% svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Nästa gång du ser dom, fråga. Det är ju det enklaste sättet och du får ju ett 100% svar. +1! Men ganska random att komma och säga "Vad pratar ni om?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Tänkte skapa en liknande tråd fast "vad är det invandrare skriker om när de talar i telefon?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Tänkte skapa en liknande tråd fast "vad är det invandrare skriker om när de talar i telefon?" Gör det, snäääälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Tänkte skapa en liknande tråd fast "vad är det invandrare skriker om när de talar i telefon?" DO IT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts