SilentViper Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 Fan vad skönt väder det har vart idag från 7 imorse när jag vaknade fram till 1-2 på eftermiddagen så var det regn halvtimma senare sol hela dan och 4+ ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2011 Det här är nog den drygaste tiden på året, när man bara går och väntar på att värmen ska komma. Så avundsjuk på två kompisar som dragit till afrika i två månader, de kommer tillbaka lagom till våren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2011 Kul att vakna idag och se en decimeter snö på backen.. Jävla fittsnö, jag trodde du var slut för i år. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2011 Kul att vakna idag och se en decimeter snö på backen.. Jävla fittsnö, jag trodde du var slut för i år. Vakna idag för att se att det är fucking jävla piss skit fitt snöstorm ute! DÖÖÖÖÖÖÖ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2011 (redigerad) Först kommer värmen, räddaren i nöden, och ingjuter en i en falsk trygghet. Kylan är borta, nu slipper du tjocka tröjor och eskimåjackor, förbered dig på en varm och behaglig vår, och en ännu varmare sommar! Sen kommer kylan tillbaka. Snö. Halka. Bilolyckor. Barn gråter. Mörkret faller över Sverige. Ondskan är här igen... Redigerad 10 februari, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Gick ut lite idag och fick en chock. Det är både sol och varmt! Och nu sitter jag här inne i min källare och längtar efter sommaren, kanske skulle gå ut en sväng till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Igår kunde jag tvätta bilen i kortärmad tröja medans solen värmde. http://img857.imageshack.us/img857/2598/dsc5011.jpg Sommaren kändes helt plötsligt närmre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2011 Tshirt-väder idag. Nedräkningen har börjat. Snart sitter man vid sjön och grillar och dricker öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2011 Solen skiner men kylan hänger kvar i luften. http://lillapchan.blogg.se/images/2010/fffuuu_110480454.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2011 Tshirt-väder idag. Nedräkningen har börjat. Snart sitter man vid sjön och grillar och dricker öl. gief Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2011 Hörde en fiskmås i morse när jag gick upp ur sängen, sommaren är på väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2011 Letade lämpliga ställen för framtida öldricking på skolan lagom till studenten idag. Vi tog oss upp på skoltaket och avgjorde snabbt att det var det bästa stället att vistas på! Solen stekte, himmlen var klarblå och värmen var uppemot 10+. Och detta var bara en försmak på värmen som komma skall. Åh vad jag längtar nu! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2011 "Planerade" en uteservering till vår framtida sektionslokal idag och blev sjukt sugen på sommar. Kvällssol, reggaemusik, ett parasoll och öl i goda vänners lag. Mysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts