Frusciante Skrivet 13 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2010 Ultimata sommartecknet, sover inte, om jag gör det, ovanpå täcket. Och en dramatisk ökning i kallduschar (bokstavlig talat). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2010 Helt sjukt väder de senaste dagarna alltså. När jag gick hem från krogen precis kändes det i princip likadant som när man går hem en ljummen kväll/natt på en grekisk ö. Älskar sådana tropiska nätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2010 Att käka vattenmelon flera dagar i sträck i det här klimatet känns ganska sommar! Och att hitta feta smultron längs vägkanterna runt landstället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 (redigerad) http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs170.snc4/37837_444679451513_787911513_6080498_3050143_n.jpg Sommar! Redigerad 15 juli, 2010 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2010 21 grader varmt i havsvattnet vid landet i helgen! Inte särskilt ofta man kan simma 200 meter utan att börja frysa. Att bada i år har varit ett riktigt nöje hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2010 Värmen såhär dags är underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Bara jag som sitter och peppar sommaren?! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Bara jag som sitter och peppar sommaren?! Längtar som fan. Men för tidigt för att börja peppa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Bara jag som sitter och peppar sommaren?! Hell no! Kan inte vänta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Hahahhahah, what the hell! Jag läste början av sidan och undrade om folk hade fått spel när de börjat simma så här tidigt. Det var först efter 4-5 inlägg som jag fattade att det var bra gamla posts som hade gjorts. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Hahahhahah, what the hell! Jag läste början av sidan och undrade om folk hade fått spel när de börjat simma så här tidigt. Det var först efter 4-5 inlägg som jag fattade att det var bra gamla posts som hade gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 (redigerad) 21 grader varmt i havsvattnet vid landet i helgen! Inte särskilt ofta man kan simma 200 meter utan att börja frysa. Att bada i år har varit ett riktigt nöje hittills. Bada nu?! Du är ju inte riktigt klok, det är början av februari och du badar redan. Jag brukar ta första doppet någon gång under april. Edit: Men vad farao... Jag gick på samma nit som Kicken. Redigerad 2 februari, 2011 av Lajnux 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Bara jag som sitter och peppar sommaren?! Jisses. Bada nu?! Du är ju inte riktigt klok, det är början av februari och du badar redan. Jag brukar ta första doppet någon gång under april. Edit: Men vad farao... Jag gick på samma nit som Kicken. Lies! Du kan aldrig på allvar trott att det var 21 grader i vattnet. Jag vet att du ljuger! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Längtar som fan. Men för tidigt för att börja peppa! Aldrig för tidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Lies! Du kan aldrig på allvar trott att det var 21 grader i vattnet. Jag vet att du ljuger! Hur farao fick jag tvåan till ett minus? Kanske borde börja fundera på hur jag tillbringar mina helger, hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Bara jag som sitter och peppar sommaren?! Nix längtar som fan till sommaren känner att värmen är på väg då vi hade ca 6+ inne i stan och 5+ på vägen hem och sol. Så känns som våren/sommaren är på väg in nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Vafalls?!?, vintern har ju knappt börjat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Har längtat till våren och sommaren sedan november ungefär, längtan dit har nog aldrig varit lika stor tidigare vintrar som den här, fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 Jag och sommaren lekte kurragömma. Jag skickade honom till ett annat land och sedan slutade jag leta, så lite vill jag ha sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 Den här vintern har ju varit rätt okej faktiskt så det är inte direkt så att jag peppar som fan till sommaren. Men visst, våren kan väl få komma snart, om kanske 2-3 månader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts