Frusciante Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Om ni fick ändra lite små saker i storyn i spelet, vad skulle ni ändrat då? Alltså vad tycker ni Rockstar gjorde dåligt? Jag tycker att de inte borde gjort Ryder till en bad guy. Tycker det räcker med att Big Smoke sviker. Dessutom är ju Ryder en av de bästa karaktärerna i hela spelet, och den bästa i början, därför riktigt kasst att han blev än 'traitor'. Dessutom, tänk vad nice att ha med sig Ryder när Sweet och Carl bygger upp gänget igen! Och de borde haft med några till gängmedlemmar, kanske inte i stora roller, men nu är det CJ, Sweet, Ryder, Big Smoke i början, men sen är det ju bara CJ och Sweet. T.ex hade de kunnat lägga B-Dup och Big Bear-uppdraget tidigare, så man kunnat haft med Big Bear på senare uppdrag. Sen hade jag inte haft med Zero, eller, i alla fall inte hans uppdrag. Han som karaktär är väl okej, och han spelar ju en roll i heist-uppdragen, men hans egna uppdrag har jag aldrig orkat göra. Han känns bättre som bara en kille som är med i cutscenes som en "comic relief", som Maccer i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Samet Skrivet 26 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2010 Tycker att det ska vara mera gängmedlemmar och att dem ska ta bort Zero helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ_Cat Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Tycker att dom sku göra mera mission och ta zero bort för hans mission suger totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Samet Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Tycker att dom sku göra mera mission och ta zero bort för hans mission suger totalt Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kezlu Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 nJag tycker att dom hade kunnat göra alcatraz utanför san fierros kust och gjort det lite laskigt det kanske inte hör till storyn men det hade varit kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Jag tycker inte att uppdragen var så dåliga. Visst, några är helt over-the-top såsom jetpack-uppdraget och att stjäla ett jetplan, men de var åtminstone roliga. Men det störda med hela storyn är ju att allt CJ gör är för att få sin bror ut ur fängelset. Och vad har han gjort egentligen? En lowlife-halvbrottsling som knappast lär vara alltför svår att få ut ur fängelset mot borgen. Har man råd med ett flygfält för 2 miljoner dollar och ifall man kan stjäla ett $50,000,000-projekt från militären samt ett jetplan för jag-vet-inte-hur-mycket-pengar så borde man kunna få ut en sketen streetkid. Det, är vad som behövde ändras för att storyn skulle vara rimlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MartinB Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Skulle vara en bättre story ifall Big Smoke & Ryder inte var tjallare, eller alltså ens tillhörde någon annan än Grove Street. Fler grove street peds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts