Xazzi Skrivet 26 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2010 I sista sekund dök det upp något. Blir att grilla och dricka ytterst lite, galet trött på drogen alkohol. Blir nog mys! Precis så det blev! Nöjd med mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2010 Vaknade 15.30, spelade WoW tills 18.00, då drog vi och grillade på stranden. Efter det drog min bror med mig på en fest, som sög hårt. Ville hem redan efter typ en halvtimme, men har iaf tagit mig hem nu så. Aldrig mer fest med massa bondraggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 26 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2010 Mariestads och Arton 56 <3 Har haft en enormt trevlig kväll! Har bland annat involverat grillad mat, öl, mycket trevligt sällskap och djupa samtal. Underbar kväll och natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2010 Har ölat, grillat, sillat och chillat i goda vänners lag. Kanonkväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2010 Däckade dödshårt. Ett tips. Kom inte tillbaka från 10 dagar i fält, fylledygna för att sedan fira midsommar/födelsedag. DOOMED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Firades på Öland, ett tiotal vänner tog med tält och sprit och bilade upp till vår stuga vi bor i när vi jobbar. Började där, sedan restaurang och slutligen hamnpub. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts