Umberto Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Så, vad ska forumiterna göra på midsommar? eller Så, vad gjorde forumiterna på midsommar? Själv kommer jag att tillbringa midsommarafton i stan ( \o/ ) och med största sannolikhet ta det relativt lugnt; det enda som är "inplanerat" är att jag ska möta upp några polare i en pub var vi kommer att se Brasilien-Portugal och sen får man se vad som händer och vad kvällen för med sig. På lördag ska jag på förlovningsfest på annan ort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Jag jobbar 7-15:45, sedan är det inplanerat att möta upp några kompisar och dricka lite, sen tar vi oss in till stan och får se vad som händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 (redigerad) 13-timmarspass. Beräknas komma 30 000 gäster. Fast sen dukar festvåningen upp buffé med gratis öl, vin och sprit. Party! Redigerad 25 juni, 2010 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Jobb till 16.30. Ikväll ska vi på knytkalas. Alla tar med sig var sin maträtt. Ska nog ta det lugnt ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Fyller år, ska upp till en kompis vars familj styrt långbord. Lämnar en flarra booze i baren så är det fri bar hela kvällen. Ska nog inte ta det lungt ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Jävligt osäkert just nu, och det stör mig som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Firar som vanligt i Borgholm. Det blir sill, sprit, snapsvisor, mer mat, mer dryck, nattliga promenader och soluppgång. Kommer ungefär 8 pers i min ålder och sen nästan lika många av föräldrargenerationen. Vädret denna morgon bådar gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Ska bort till en polare, fixa stång och laga riktig svensk midsommar middag med allt vad det heter. Vi är väl en 7-8 personer som mer ska förkröka och käka, för att sen dra vidare till en annan polare som har fixat stora partytält och whatnot, känns som det är en jävla massa som ska dit så kommer nog bli kalasbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Åker till tjejen och firar lite med hennes familj. Får se vad som händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Jävligt osäkert just nu, och det stör mig som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Två val... 1. Antingen stanna inne i K-holm och supa hemma hos en som fyller år. 2. Eller dra ut till en stuga mitt ute i ingenstans, chilla and grilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 I sista sekund dök det upp något. Blir att grilla och dricka ytterst lite, galet trött på drogen alkohol. Blir nog mys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Litet midsommar bord med familjen för att sedan dra hem till en gammal vän och fira resten av midsommaren där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Inget planerat än. Att gå ut har jag inte råd med. Äta mat hemma och sen får jag se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Jag och Hilda gjorde kycklingspett, drack i duschen(!) och bastade. Nu vet jag fan vad vi ska göra. Lite film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Jag chillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Spendera min tid under midsommar med vänner och familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 (redigerad) Igår blev det grillning med någon bärs, älgkött och grönsaker var det vi grillade. Idag var vi 18 stycken som avnjöt en middag bestående av det mesta! Edit: oj, glömde, ska nog kolla film nu! Redigerad 25 juni, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 penis penis penis lol vad kv'llem säg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Ett sammansatt ord: Bananlikör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts