DJ_Cat Skrivet 24 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2010 Hur ser man om man har Gta Sa Version 1 eller 2? Har sökt överallt! Snälla Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2010 Hur ser man om man har Gta Sa Version 1 eller 2? Har sökt överallt! Snälla Hjälp! Det ska väl stå versionsnummret i huvudmenyn. Står väl 1.0, 1.1, 1.2 eller 1.3 har jag för mig. Kanske står 2.0 i någon version också. Men men. Varför måste du veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ_Cat Skrivet 25 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Det ska väl stå versionsnummret i huvudmenyn. Står väl 1.0, 1.1, 1.2 eller 1.3 har jag för mig. Kanske står 2.0 i någon version också. Men men. Varför måste du veta? Drf för alla säger att det finns mycket mer saker och grejor man kan göra i 1.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts