Skotten_31 Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Finns redan på många andra forum. Idén är att få en ny titel när man når ett visst postcount, t.ex. 1-50 post så får man titeln Newbie 50-200 Member 200-350 Active member 350-500 Pro member 500-750 Elite member osv. Titlen ska ligga under avatarn. Nu var de där titlarna bara exempel, självklart kan det vara annat Finns en liknande tråd så kan någon ta bort denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Har diskuterats förut, och varje gång har det kommit överens om att det är risk för posthunting bara för att "stiga i graderna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Har diskuterats förut, och varje gång har det kommit överens om att det är risk för posthunting bara för att "stiga i graderna". Ja - det finns en uppenbar risk för dylikt, i synnerhet om inte en markant nivåhöjning sker samtidigt som ett eventuellt titelsystem införs. Med det sagt är jag hursomhelst för att förtjänstfulla medlemmar i större utsträckning görs till hedersmedlemmar eller tilldelas olika custom-titlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Jag skulle gärna se custom titels! Roligt om till exempel Weener får titeln "Musikgura". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Jo, Weener, den där rackarns musikgitarren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Jo, Weener, den där rackarns musikgitarren! Jag syftar såklart på Guru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 Jag är emot allt som har med postcount-fördelar att göra, det är inte rättvist mot oss som inte reggade sig 2003 då forumet var mycket mer aktivt. Jo, Weener, den där rackarns musikgitarren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 Jag är emot allt som har med postcount-fördelar att göra, det är inte rättvist mot oss som inte reggade sig 2003 då forumet var mycket mer aktivt. Säger han som ligger på tredjeplats på Total posts-listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts