gta_sa Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 http://www.youtube.com/results?search_quer...nanas2&aq=f Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 (redigerad) http://www.youtube.com/results?search_quer...nanas2&aq=f GTA SA stunts var coolt för ungefär.. 3-4 år sen?! Kom hit med IV ist. Trodde ni att jag var seriös? Redigerad 30 juni, 2010 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 GTA SA stunts var coolt för ungefär.. 3-4 år sen?! Kom hit med IV ist. Är du allvarlig? Har du någon aning om hur många SA filmer som fortfarande pumpas ut? Det släpps minst tredubbelt så många SA filmer som IV. Vet du ens någonting alls om stunting? Känns lite som att du bara säger IV för att det är nyast. Bara för att posta någonting liksom. Visste du att VC är det populäraste spelet att stunta i? Trots att det har ett X antal år på nacken. Well, OT. Jag tänker inte ens titta på den här filmen. gta_sa förstörde sitt rykte förra sommaren och jag orkar inte ens slänga en blick åt hans skitfilmer som han moddar och repostar over and over. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 GTA SA stunts var coolt för ungefär.. 3-4 år sen?! Kom hit med IV ist. Haha, inte för att jag är insatt i stunting mer, men av det jag kommer ihåg så är VC tEh ShIEt liksom. SA är tvåa och IV semst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 (redigerad) Är du allvarlig? Har du någon aning om hur många SA filmer som fortfarande pumpas ut? Det släpps minst tredubbelt så många SA filmer som IV. Vet du ens någonting alls om stunting? Känns lite som att du bara säger IV för att det är nyast. Bara för att posta någonting liksom. Visste du att VC är det populäraste spelet att stunta i? Trots att det har ett X antal år på nacken. Well, OT. Jag tänker inte ens titta på den här filmen. gta_sa förstörde sitt rykte förra sommaren och jag orkar inte ens slänga en blick åt hans skitfilmer som han moddar och repostar over and over. Håller med dig. Man kan göra bättre stunts i Lemmings. Och Logiken, varför är stunts i SA mindre coolt bara för att ett nyare spel i serien släppts? SA- och VC-stunts kommer vara precis lika coola även när nästa spel i GTA-serien släpps. Du är inte så logisk som ditt nick påstår... Redigerad 17 juni, 2010 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Sköna stunts men saknade några höjdare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts