Cyper Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 (redigerad) Tanner är tillbaka - till ps3 och xbox 360! Spelet kommer att utspelas i San Francisco. Spelet officiela sida kommer att öppna om ett par dagar. Att dömma av teasern så verkar spelet gå tillbaka till dess rötter. http://driver.uk.ubi.com/teaser/ http://xbox360.ign.com/articles/109/1095222p1.html Redigerad 10 augusti, 2011 av Umberto trådtiteln ändrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 Fan vad tungt, älskade dom två första spelen, jag och polarna satt mycket hemma hos mig efter skolan och spelade Driver. Blir nog inte sämre med att spelet ska utspela sig i San Francisco. Det här ser jag fram emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 Fast det är inte säkert än vilka plattformar det kommer till. Vi får vänta och se hoppas på en PC version med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Åh Driver. Kommer ihåg när man körde ett liv var med kompisar och försökte överleva så länge man kunde Ser fram emot att se hur det blir, kan bli ett köp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Nu har spelet blivit officiellt och kommer heta Driver: San Francisco och kommer släppas till PC, Mac, Xbox360, PS3 och release datumet är Q4 2010 runt jul. Och man kommer spela som Tanner igen om jag minns rätt så spelade man Tanner i Driver 4 eller hur? E3-mässans kanske mildaste överraskning så här långt: Ubisoft gör Driver: San Francisco. Att en ny instans i den anrika serien är på gång har varit känt en tid, men i samband med tillkännagivandet får vi veta att det släpps till PS3, Xbox 360, Windows och Mac (en separat Wii-version är också inplanerad), att siktet är inställt på att ha det färdigt under årets sista kvartal och att kodandet sköts av Ubisoft Reflections. Och ja, du heter Tanner och kör muskulösa jänkarkärror. Fattas bara. Driver: SF Borde inte tråden även bytas namn till Driver: San Francisco? Nu när det är riktiga namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Efter att ha sett E3 trailern så måste jag säga. Det här kommer inte gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 (redigerad) Nu har spelet blivit officiellt och kommer heta Driver: San Francisco och kommer släppas till PC, Mac, Xbox360, PS3 och release datumet är Q4 2010 runt jul. Och man kommer spela som Tanner igen om jag minns rätt så spelade man Tanner i Driver 4 eller hur? Nej, i 4:an spelade man som The Kid, men i övriga spelen så var man ju Tanner. Redigerad 15 juni, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Info + Gameplay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Det här ser jävligt härligt ut! Kärlek att man kan köra "Big old 70's Dode Monaco". Den i videon ser ut att vara en ~1974. Det här kommer faktiskt att köpas! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Nej, i 4:an spelade man som The Kid, men i övriga spelen så var man ju Tanner. Ah just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2010 (redigerad) Info + Gameplay Ser faktiskt jävligt bra ut, tycker dock inte om det där som han visade att man kan börja styra någon annans bil bara sådär, lite för orealistiskt för ett Driver spel. EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=wQp6lMbMHrc Redigerad 16 juni, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2010 Ser faktiskt jävligt bra ut, tycker dock inte om det där som han visade att man kan börja styra någon annans bil bara sådär, lite för orealistiskt för ett Driver spel. Men han ligger ju i koma och det gör det hela så mycket mer logiskt!!! Men aa, jag förstår hur du tänker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Installerade nyss 1:an på min laptop (har bara spelat det på PS1 förut), det måste vara ett av dom bästa spelen någonsin! Bilfysiken är så underbar! Hoppas Driver: SF har lika bra bilfysik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 18 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2010 Ser faktiskt jävligt bra ut, tycker dock inte om det där som han visade att man kan börja styra någon annans bil bara sådär, lite för orealistiskt för ett Driver spel. EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=wQp6lMbMHrc älskade gamla spelen o tyckte de va ball att de e tillbaka, tills jag såg den trailern. tycker det verkar helt totalt skit nu hela saken förstörde för mig när dom visa att man kunde shifta mellan bilarna hur man vill?! wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2010 Det där med att man kan hoppa mellan bilar betyder nog att man inte ens kan gå ur bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2010 Det där med att man kan hoppa mellan bilar betyder nog att man inte ens kan gå ur bilen. Det kan man inte, vilket är bra enligt mig. Driver har alltid handlat om att köra bil, inget annat, dom två senaste spelen i serien har mest försökt att kopiera GTA så mycket som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2010 Att inte kunna gå ur bilen är helt klart ett steg i rätt riktning. Driver ska vara driver. Spelade för övrigt det första Driver i natt och det var fan roligare än vad jag minns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2010 (redigerad) Ännu mer Gameplay och info... Längtar efter det här, ser bättre och bättre ut för varje ny video! En sak jag inte gillar är att det verkar utspela sig i nutid, 70-talet skulle ju passa perfekt för det här spelet. Redigerad 19 juni, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 19 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2010 Ännu mer Gameplay och info... Längtar efter det här, ser bättre och bättre ut för varje ny video! En sak jag inte gillar är att det verkar utspela sig i nutid, 70-talet skulle ju passa perfekt för det här spelet. alltså denna trailer visade i princip exakt samma saker som en trailer gjorde lite längre upp.. och ja håller med er, ja gillar att man inte kan gå ur bilen, för efter dom tog med de, så va de som att dom försökte göra ett gta spel, o misslyckades! men alltså såfort jag ser denna funktion "shift" så försvinner allt intresse för ett köp. jag vet att de är ngt man måste förtjäna o det finns en mätare som byggs upp, men de spelar ingen roll, hela iden är helt efterbliven. (menar förklaringen på varför tanner kan göra så :S) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2010 alltså denna trailer visade i princip exakt samma saker som en trailer gjorde lite längre upp.. och ja håller med er, ja gillar att man inte kan gå ur bilen, för efter dom tog med de, så va de som att dom försökte göra ett gta spel, o misslyckades! men alltså såfort jag ser denna funktion "shift" så försvinner allt intresse för ett köp. jag vet att de är ngt man måste förtjäna o det finns en mätare som byggs upp, men de spelar ingen roll, hela iden är helt efterbliven. (menar förklaringen på varför tanner kan göra så :S) Jo, jag vet, men lite nytt fick vi se, håller med om att Shift funktionen är en riktigt dålig ide, då är det nästan bättre att få gå ur bilen och sno en annan bil istället, som i Driver 2 (utan att skjuta och slå ner folk). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts