StellHell Skrivet 9 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2011 Åker till Skottland Onsdag-Söndag nästa vecka, får se vad det blir att köpa med sig hem. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 6 av dessa, borde nästan synas vilka det är. Fick hem min väska idag, dom hade slarvat bort den på Ryanair så jag hade gråten i halsen när jag kom hem från Skavsta i söndags. Men nu jävlar är dom hemma mina små älsklingar! Kuruizawa 17-årig Hakushu 18-årig Blair Athol 12-årig Macallan 12-årig Edradour Single Cask 10-årig Clynelish 14-årig Laphroaig 10-årig Balvenie DW 12-årig Glenturret 10-årig Aberfeldy 12-årig 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2011 (redigerad) Köpte en burk mountain drew och en burk vanilla coke. Testade mountain drew och den var väl helt okej, lite annorlunda smak mot andra drickor! Den var ltie "lenare", påminner om något jag inte riktigt kan placera! Ska smaka min vanilla coke någon dag! Hett tips är att öppna burken och sedan ställa den i frysen tills det är typ som små isbitar i. Nästan lite tjockare liksom. Helt annan smak som är gudomlig. Till mountain dewen dvs. Redigerad 22 april, 2011 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Jag älskar kaffe och blev väldigt nyfiken vid dagens besök på Pressbyrån, nyheten i sortimentet var denna: Gör er själva en tjänst och köp den inte.. kolsyrat kaffe är inte det bästa från två världar, det är två världar som någon dragit rakt ner i skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Det har jag tyvärr inte gjort, men jag brukar snegla på den och har bara hört bra saker om den. Nu antar jag att du har provat den, så vad säger du? Oj, ledsen för sent svar. Jodå, har druckit den några gånger men jag har lite svårt att uttala mig om vad jag tycker. Jag måste nog ha ett glas vanlig Laffe vid sidan av för att kunna avgöra hur den smakar! Min favoritwhisky hittills är Bowmore Enigma. Bowmore överlag verkar falla mig i smaken. Lätt rökiga och väldigt runda i smaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 (redigerad) Efter ett x antal öl igår kom jag på att jag nästan inte hade någon erfarenhet alls av drinkar, har faktiskt aldrig beställt en drink i hela mitt liv Kände iallafall att jag behövde lite förkovring och beställde en Redbull/Jäger. Helt klart en ny favorit! Redigerad 28 maj, 2011 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 Redbull/jäger må vara en tråkig drink att beställa, men det är faktiskt jävligt gott. :yes: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 Redbull/jäger må vara en tråkig drink att beställa, men det är faktiskt jävligt gott. :yes: Kosken och energidryck är världens godaste, underskatta aldrig finsk sprit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 Ska ni blanda med energidryck ska ni köra Jäger + Burn. Ojojoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 Har fått upp ett intresse för whiskey/scotch. Vilka får man inte missa? Ska ta och önska mig en flaska Famous Grouse till födelsedagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 Har fått upp ett intresse för whiskey/scotch. Vilka får man inte missa? Ska ta och önska mig en flaska Famous Grouse till födelsedagen. Famous grouse är en whisky du FÅR missa. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 Precis, önska dig något lite bättre om du nu ska önska dig en whisky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 En flaska Dundee är det finaste som Systemet har att erbjuda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Har fått upp ett intresse för whiskey/scotch. Vilka får man inte missa? Ska ta och önska mig en flaska Famous Grouse till födelsedagen. Införskaffa dig en single malt. Blended är för fan inte whiskey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Införskaffa dig en single malt. Blended är för fan inte whiskey. Instämmer. Jag köpte en tullamore dew som första whisky och jag var väl egentligen inte särskilt missnöjd med den, men så fort jag fick smaka på valfri single malt insåg jag att jag hade gjort bort mig. Minns inte vad den heter, men systemets billigaste single malt (den med skruvkork, vilket är ovanligt på dessa sorter) är ett mycket bättre alternativ än alla blended tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2011 Är Glenfiddich något att ha? Den verkar otroligt god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2011 Tyckte att Carlsberg var godare än ölen som var i stora glas, har dock ingen aning om vad det var för öl :S 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Jag hittade massa lustiga öler idag på systemet! First Frontier är den som jag tycker verkar mest intressant. En välhumlad och bäsk IPA på 7,1%, min sorts öl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Grebbestad Bocköl var så dålig att vi hällde ut den, både smakade och luktade extremt funky. Ingen angenäm upplevelse. Black Isle: Goldeneye Pale ale var däremot riktigt fin och kan rekommenderas! Resten får sparas till en annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts